Sita2 Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ook droog! rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Sita, sorry ik heb je gekoppeld/verward met singbluesilver. Zal het nooit weer doen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ik kan de slaap niet vatten. Wat hier gebeurd is houd me veel te veel bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ha, Rosa, Bedoel je van gisteren (Lars)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ja klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ik maak me er ontzettend boos over. Maar er is al genoeg over geschreven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Het is gebeurd, jij kunt er niets aan veranderen door er nu over te piekeren en daarom wakker te liggen. Dit soort dingen is hier vaker voorgekomen. Wat ik er erg aan vind, is dat degene wiens naam ik niet wil noemen, hier al zo lang komt en dus beter moet weten. Ze kan verwachten dat mensen zich dit aantrekken. Eerlijk gezegd verbaas ik me er over dat er niet een eeuwige ban is gegeven en het is niet de 1e x dat ik me daarover verbaas. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ja inderdaad. Ik ga weer een poging doen om te slapen. De wekker gaat weer vroeg. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Welterusten en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Ja lidia was de onderkaak enne......over 4xweken de andere kant. Nu weet ik wat me te wachten staat...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Sterkte dan maar vast, maar het is niet gezegd dat het weer zo gaat, er zijn ook kiezen die een beetje scheef in de kaak zitten en die zijn moeilijker te pakken te krijgen. Je moet maar zo denken: ze kunnen je geen last meer bezorgen, want dat is nog wel eens het geval met verstandskiezen. Kun je al weer wat eten? Zo niet, val je lekker af, als je dat wilt natuurlijk. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden