bolletje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Kore van harte meisie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Zo, hier ben ik weer. Ik heb van de fietsenhandelaar een aankoopbewijs gekregen mét framenummer erop en ik ben meteen doorgereden naar het station: fiets was al weg. Wordt vervolgd dus. Morgen ga ik er weer heen. Maar ik ben blij dat ik in ieder geval iets heb kunnen ondernemen, anders was ik zeker depressief geraakt en nu kan ik het voor nu wel even loslaten. Pfff, wat een actie, met zaklantaarn en zoon op pad, haha, 't is nog wel komisch ook. Maar goed, over tot de orde van de dag, er moet gegeten worden, de keuken dus maar eens in. Sita2, Stekker, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Het was een leuk uitje. Ik meld me droog af. Sita2, rapilos en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Gisteren dacht ik wat op te knappen maar ik werd weer zieker vandaag. Net anderhalf uur geslapen en nu maar weer op de bank. Nog wel naar de emdr geweest vandaag maar eruit zijn was geen succes. Er is weinig aan zo... brr Zijn de anderen wel weer opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) 4 januari 2017 bewerkt door Jannigje Vol en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Vervelend Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Ik wilde een plaatje van een gefrustreerd iemand in voegen, maar dit is wel heeeeeeeeeel erg groot. Maar het past wel bij mijn mate van frustratie!!! Ik ben al een uur aan het zoeken naar mijn nieuwe muziekstuk. De Messiah's zijn weer voor bij, dus exit Händel en welkom Bach. Niet te vinden, echt niet! Mijn hele huis overhoop gehaald, teveel stapels die nog opgeruimd moeten worden................. Ik echt helemaal wanhopig! Het moet ergens zijn, ik weet het zeker. Afijn, ik ga staan, draai me om.......... En ja hoor: daar staat, heel geduldig op mij te wachten op mijn muziekstandaard??????????????? Mijn "Passie voor Bach""" Kanonne, overal gekeken, maar niet op mijn muziekstandaard. Soms ben ik dus wél georganiseerd. Ik geloof dat ik nu behoefte heb aan iemand die me óf heel hard uitlacht, óf heel meewarig "ach gut" zegt. Of allebei. Sorry, ik val zomaar binnen en dan gaat die spellingverbeteraar ook nog zijn eigen gang. 4 januari 2017 bewerkt door Jannigje smart, basta en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Ik zit je uit te lachen in elk geval. Jannigje en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Nou Jannigje, de stoom kwam dus even letterlijk uit je oren Gelukkig heb je alles weer op de rit nu Verder meld ik me droog af Welterusten Nadia, Momentum, Jannigje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 En beterschap Smart. Ik knap op. Heb twee dagen hoge koorts gehad en twee dagen verhoging. Zo ziek als dat ik in jaren niet geweest ben. Typisch griep. Vandaag volgens mij temp vrij en wat energie gedurende de dag. Kortom: hou vol. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Droge afmelding Welterusten rapilos, Sita2, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Wat zijn de Messiah's Jannigje? En wat hebben die te maken met Händel? En welk instrument speel je? Misschien kunnen we voordat de band speelt een klein kamerconcert geven? Doe ik de blokfluit. Jannigje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Allebei... lachen en ach gut.... Sita2 en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 VOL? Hoe is het daar zuidelijk? Mooi weer? Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Maar dan moet je toch kunnen bewijzen dat die fiets van jou is? Ik weet niet meer of ik het aankoopbewijs nog heb, en volgens mij heb ik indertijd geen aangifte gedaan bij de politie omdat ik daar weinig fiducie in had... of wel? Even nadenken....en ik kan nog even zoeken naar dat aankoopbewijs... Van dit soort dingen word ik ook razend! Ik ben ooit eens aangifte gaan doen toen een mooie blauwe Gazelle was gestolen. Ik kreeg toen het volgende advies: mw. Als u de dader ziet, mag u hem wat mij betreft van de fiets trekken en een pak rammel geven. Zorgt u er alleen wel voor dat wij u dat niet zien doen. Ik hoop dat je hem terug krijgt Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Wat zijn de Messiah's Jannigje? En wat hebben die te maken met Händel? En welk instrument speel je? Misschien kunnen we voordat de band speelt een klein kamerconcert geven? Doe ik de blokfluit. De Messiah is een oratorium van Händel, wij hebben met ons koor 3x een Messiah gezongen voor kerst. (Een oratorium is een omvangrijk vocaal werk met een veelal geestelijke inhoud voor orkest, zangsolisten en koor,) Ik heb saxofoon gespeeld, maar dat is al een tijdje geleden. Ik wil nog steeds opnieuw beginnen en dan proberen te spelen met plezier ( is vroeger afgenomen) We kunnen wel samen blokfluiten spelen Meya, al ben ik niet meer zo goed. Sita2, Lika, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 @Vol: schrijf vooral wel over mooie en leuke dingen! Fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Weer op tijd naar bed. Droog. Nadia, Lika, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Sita Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Wauw Lady Jane, wat een mooi plaatje, ben er stil van... Dank je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden