Quinn Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen. Laatste dag voor het weekend. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen. Juist en dan even bijkomen. Dagpact: Quinn Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Quinn Lars Sbs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Quinn Lars SBS Momentum Mooie vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Quinn Lars SBS Momentum Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen allemaal. Fijne vrijdag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen Dag begint met hoofdpijn, belooft niet veel goeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Heel rustig aan Suikertje. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen frummers. Inderdaad... laatste dag voor het weekend. Koffie en thee staan er klaar voor. Buiten begint het heel voorzichtig wat lichter te worden. Geen idee of het droog, koud of winderig is... Straks eerst de krant dus maar even halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Whoeeehoooeee voor mij is het al weekend God zij geprezen voor de 4/5de dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goedemorgen Voor mij ook Fleur, ik heb de luxe van een 4 dagen weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 TomTom nummer 2, tjeeses...ik schrok me een fluit toen ik je een paar dagen geleden las.Ik had het niet zien aankomen.Knap hoe je terug veerde. Waarom ging je terug drinken? Je stond al even terug droog niet?Je merkt vaak dat het net voor een aantal mensen moeilijker wordt als ze al een paar maanden droog staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 4 dagen weekend??!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh ZALIG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 TomTom nummer 2, tjeeses...ik schrok me een fluit toen ik je een paar dagen geleden las. Ik had het niet zien aankomen. Knap hoe je terug veerde. Waarom ging je terug drinken? Je stond al even terug droog niet? Je merkt vaak dat het net voor een aantal mensen moeilijker wordt als ze al een paar maanden droog staan. Hmm ik heb blijkbaar iets met het woordje 'terug' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Ik heb vorig weekend nog de misosoep geprobeerd. Bweukes...das ni lekker zenne. De lenterolletjes? NJAMMIE Toen ik stopte met drinken, poetste ik me een orgel. Nu ik in de nicotinestop zit, bak en kook ik wat af.Je ziet...het brengt op één of andere manier altijd op. Een proper huis en dikkere billen.Aan elke kip moet wat vlees en vet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Goeiemorgen, Dagpact: QuinnLarsSBSMomentumLika Kruidenthee. Goed geslapen, kort nachtje, maar was gewoon te laat thuis na gezellige biosavond. He, wat fijn kan dat zijn. Druk weekendje voor de boeg. Eén voor één. Dat scheelt een hoop. Het zijn (voor een deel) mijn gedachten die het druk maken. Hup nu haartjes kammen en de auto in. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Fijn weekend gewenst Kruidenthee! Beter een druk weekend dan een saai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Misschien je profielfoto veranderen mevrouw kip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 (bewerkt) Ik zal ook es ff wat gaan doen. Vandaag een maand rookvrij. Ook een volledige alcoholstop, want dat triggert.Ken je grenzen en je kracht.Laat je niet misleiden.Alleen wanneer je misleid wil worden. *spelfout 9 december 2016 bewerkt door fleurtje Krullebol60 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 (bewerkt) Gekke kerel!! Oei...die meneer is toch geen vieze dingen aan het doen met die kip hé? 9 december 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Toppertje, je kunt het, ik wist het!!! En misosoep... heb ik ook ooit eens één keer gemaakt. Heb het niet eens opgegeten. Jij hebt overigens ooit eens geklaagd dat de plakjes in verpakkingen altijd 'achterstevoren' zitten... Tot dat moment heb ik dat nooit gemerkt en nu.... erger ik me bij elke verpakking het heen en weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Dank je lieve Vonneke Niet te vreten hé! Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Mogguh allen, Mocht vanmorgen om 7 uur mijn lief al opvangen en een panic attack in de kiem smoren... Wordt weer een lange dag, vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Net totaal geflipt in de supermarkt. Raakte helemaal in paniek. Blij dat ik weer thuis ben. Sorry maar moest het even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden