Momentum Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen beste frummers. Een wat rusteloze nacht waarin ik liters gezweet heb voor mijn gevoel. Maar ik voel me alweer veel sterker dan gisteren. Dagpact Lars Momentum Tomtom2 Quinn, lady jane, Lika en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Mooi Tomtom. Ben je niet aan het werk nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Dagpact Lars Momentum Tomtom2 Lika Tomtom: wat fijn dat je je meldt en meedoet met dagpact. Hoppa! We gaan er tegenaan. Reuzeknap van je.Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Voel me nog steeds ziek. Als Kids naar school zijn duik ik er mooi weer in. Fijne dag allemaal Mooi dat je je sterker voelt Tomtom en zweet al die vieze drank er maar goed uit! Dagpact Lars Momentum Tomtom2 Lika Sbs Bewerkt had Lika overgeslagen en nu toegevoegd! 7 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Beterschap sbs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Lars Momentum Tomtom2 Lika Sbs Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Mooi Tomtom. Ben je niet aan het werk nu? Ik zit nu in de trein: back amongst the living voelt het wel. Even lekker klussen vandaag en goed concentreren.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Lars Momentum Tomtom2 Lika Sbs Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen allemaal, Ondanks, dat ik dacht, vannacht goed te slapen, heb ik een bagger nacht gehad. Heel onrustig geslapen Om 5.30, echt klaar wakker Ben eigenlijk nog harstikke moe Gelukkig wel vrij vandaag, maar weinig zin ergens in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Jammer Rapi, maar als je toch vrij bent kan je je bed nog induiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Nee, Tom, dan doe ik toch geen oog meer dicht. Trouwens, over een uurtje yoga. Hoe gaat het met jou ? Trek je het een beetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goeiemorgen, Balen Rapi. Maar je hoeft vandaag niks. Ff goed voor jezelf zorgen, op jouw manier. Fijn Tomtom dat je weer op het goede spoor zit. Het maakt op mij indruk dat je de verleiding gisteren kon weerstaan, hulp inriep van hier en dat er dan van alle kanten ook ondersteuning komt. Bijzonder, en tegelijkertijd toch ook normaal? Ga zo eens mijn werkplek opruimen, dat is nodig na vier huisgenoten die er hun surprise geknutseld hebben. Muziek hard aan, en over een paar uurtjes genieten van een georganiseerde plek. Dat geeft me een zennnnnnnnnnnngevoel. Fijne dag allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Dat is inderdaad gelukt, Kruidenthee, en daar ben ik vandaag heel dankbaar voor! Mijn trein is op bestemming, tot later alken! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 (bewerkt) Lieve Rapi, hoop dat de yoga ontspanning brengt en dat je daarna misschien met een lekker tijdschrift ofzo de dag met de voetjes omhoog mag doorbrengen. 7 december 2016 bewerkt door Lika rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Lars Momentum Tomtom2 Lika Sbs Nadia Rapilos Tine Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Sterkte Rapi!! Mooi Tom. Fijne dag allemaal! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 (bewerkt) Lieve Rapi het is toch heel normaal dat je, na deze dagen niet zo goed geslapen hebt. Vandaag maar heel rustig aan doen en vanmiddag misschien toch ff op bed gaan liggen. Komt er verdriet, laat dat dan maar gebeuren. Moghu Jane 7 december 2016 bewerkt door bolletje Lika, tomtom2, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goede woensdag, deze woensdag. Vanaf half 6 enkel hazeslaapjes, hmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Fijn en rustige dag Kruid kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Zo simpel, vandaag mijn pas opgehaald. Dus kon de dierenarts gewoon betalen. Hihihi, schijnt minimaal 2x per dag te gebeuren dat iemand zijn pas laat zitten vernam ik van die mevrouw. Blijkbaar zijn de belletjes nog steeds niet hard genoeg. Mijn tip was, eerst de pas en dan het geld, want daar kom je voor en daar wacht je langer op. Dat stukje plastic vergeet je gewoon sneller als de buit binnen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nada Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Lars Momentum Tomtom2 Lika Sbs Nadia Nada Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Goeiemorgen, Gelukkig is het wat zachter buiten! Lekker gelijk de schuifdeuren wagenwijd open Bij het wakker worden voelde mijn rug weer wat beter dus vanavond weer naar yoga. Speciaal voor Tom en Rapilos een kalme dag gewenst! Voor ieder eigenlijk.... tot later! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Dat zweten wat Tom schrijft herken ik ook van de eerste dagen. Volgens mij is dat ook je lichaam die detox doet. Ontgiften via zweten. Vooral veel water blijven drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden