Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Delen met die peut straks Sbs. Gewoon eruit gooien. Appje aan je man sturen. Als het goed is begrijpt hij ook dat jij je vreselijk voelt en daarom zo doet. Ik kan me voorstellen dat hij zich machteloos voelt? Die hele korte lontjes ken ik. Zijn typisch voor de Burn out zei mijn peutfiguur. Vreselijk. Ademhalen is genoeg. Verduren. Verdragen. Nu de peut en jij. Straks focus op je dochter. Iets zoets? Taart? Liefs....

Geplaatst

Ja stom hé. Hij wil me ontlasten en ik zie het als dat er iets van me af wordt gepakt. Nou ja zie dat niet alleen zo maar voel dat dan ook zo. Ik ben zo bezig met dingen niet te laten mislukken dat ik juist het gevoel heb dat alles mislukt. Of dat ik alles laat mislukken en dat geeft me dan weer een gevoel van willen opgeven. Nouja op naar therapeut!

En zoetigheid ja heel veel. Eten gaat weer wat beter dus ga straks iets lekkers scoren!

Geplaatst

Komop SBS je weet het altijd zo positief naar mij te brengen, dat verdien je zelf ook. Koop een lekker taartje voor jezelf, stuur inderdaad je man een appje en schouders er weer onder. Je kan het! Succes wij leven met je mee!

Geplaatst

Alles eruit gegooid. Alles. Ik had eerst af willen bellen en dan maar zien maar toch gegaan. Ik heb alles neergelegd dat ik het niet meer trek. Niet meer volhoud. Het duurt te lang. Het hoge woord kwam eruit ze vindt me zwaar depressief. En dat weet ik ook eigenlijk wel maar dat wil ik niet. Nog meer falen. Nu weer thuis. Man ook thuis gekomen. Huisarts gebeld straks heen. Plan maken

Ik houd dit niet vol. Duik nu mijn bed in. Veilige plek. Niet met dochter weg vanmiddag. Ik trek dit niet

Geplaatst

Lieverd. Goed gedaan. Adem halen. Meer hoeft niet. Wat ontzettend dapper van je. Soms kan je niet anders hè? Huisarts gebeld. Zo hé. Rust maar even uit.

Laatst zei iemand tegen mij: wat heb je dan lang doorgebikkeld eigenlijk. Ja, dacht ik, tja. JA! Jij ook waarschijnlijk. Rust maar.

Tip: chocopasta van de natuurvoedingswinkel. Chocoreale van de Rit. En dat op goed, gezond brood. Best of both worlds...

Geplaatst

Alles eruit gegooid, man eerder thuis, huisarts ingeschakeld... heb je wel door wat voor grote stappen je zo de goede kant op zet? Sterkte Sing, het valt niet mee, maar je doet het wel!

Geplaatst

Erkenning krijgen is al heel fijn!

Nee, dit heeft niets met falen te maken hoor. Foei toch meissie!!

Het betekent dat je tijd mag en moet nemen.... Sterkte S :heart:

Geplaatst

Rollercoaster vandaag. Ik kan niet meer stoppen met huilen. Het lijkt of k alleen maar verder wegzak. Door dokter naar crisisdienst gestuurd maar was pas begin van de avond. Veel wachten veel huilen. Ook weer sterk de gedachte om me dood te drinken of wat anders. Daarom niet terug naar huis. Nu opgenomen. Echt verschrikkelijk. Man net weg. Naar de kinderen. Wat zal iedereen wel niet denken. Compleet gefaald voelt het compleet mislukt

Geplaatst

Wat Lars net al op de dagdraad schreef. Het lijkt alsof het vanaf nu alleen maar beter kan gaan worden. Of nou ja vooruit, vanaf morgen dan.

Falen en mislukken zijn geen woorden die ik met jou verbind. Ook niet in deze situatie. Integendeel. Vervelend voor jou dat je dat wel doet voor jezelf. Maar daar zit de kern waarschijnlijk.

Ik denk dat 'iedereen' denkt: wat ontzettend rot voor je dat dit je overkomt. Ik hoop dat je wat slaap kunt pakken en dan heel voorzichtig morgen een nieuw begin. ❤

Geplaatst

Oh jee, Singbluesilver, wat een diep dal...

Ik heb even naar duran duran geluisterd, mooi nummer. Waarom heb je die naam gekozen?

Ach, laat maar, ik hoop dat je lekker onder zeil bent.

Geplaatst

Nee kan niet slapen. Te onrustig

En over die naam: ik ben al van jongs af aan Duran fan en dat vond ik vroeger 1 van hun mooiste nummers. Maar het is voor hun ook een periode geweest in die tijd waarin ook enkele bandleden kampten met verslaving etc.... daarom Singbluesilver.

Geplaatst

knuffelt snap dat je daar niet wilt zijn, je niet zo wilt voelen. Maar lieve Sing, een opname betekent niet dat je mislukt bent, een opname betekent dat je onderweg bent en langzaam maar zeker de juiste route vindt en de goede hulptroepen om je heen verzamelt. Echt waar. Huilen, schreeuwen, boos zijn... het kan allemaal helpen nu. En het mag en kan nu op een plek waar je veilig bent. Denk aan je.

Geplaatst

Fijn die knuffel.dank je. Het voelt hierzo eenzaam zo leeg in me. Ik heb 30 jaar niet gehuild en nu staan de sluizen wagenwijd open. Alleen maar. Ik weet dat ik het moet zien als een nieuw begin maar het voelt als falen en mislukt. Kinderen achtergelaten. Ik baal er zo van dat dit er voor nodig is. Dat het zo ver heeft moeten komen. Onbegrijpelijk

Geplaatst

❤ hier ook jarenlang niet gehuild en nu breekt het er regelmatig gewoon uit, dwars erdoorheen. Geen vergelijk natuurlijk, maar het is wat het is. En wat Quinn zegt: je verzamelt de juiste hulptroepen om je heen nu.

Je bent heel sterk anders had je het niet zo lang vol gehouden. Die kracht gaat je uiteindelijk nu helpen om verder te komen. Hier doorheen te komen. ❤

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...