Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
  Op 21-3-2017 om 18:58 zei Lika:

Had vandaag tijdens het koken enorm veel zin in bier en wijn en alles, maakt niet uit wat. Niet gedaan. 

Proberen bij mezelf te komen. Van daaruit komt er wel weer richting. Waarschijnlijk.

Expand  

Je bent een TOPPER

Geplaatst

Gisteren was het nog rampzalig, maar vandaag een stuk zonniger. Misschien heb ik een sprongetje gemaakt. Net als in : 'Oei, ik groei?"   Er is weer wat licht aan het eind van de tunnel. Ik hoop dat ik het niet moeten en accepteren kan vasthouden. Daarin ligt de sleutel...

Geplaatst (bewerkt)

Ja dat niet moeten en wel mogen heeft wat voeten in de aarde. Bob schrijft daar zeer herkenbaar over. Fijn dat je die splitsing in de weg niet alleen ziet maar ook aangaat :heart:

bewerkt door Reacher
Geplaatst

Boosloos : vaker en vaker wel. Maar af en toe......  Laten we zeggen dat het me meevalt hoe stevig de deurtjes van de keukenkastjes van Ikea zijn. 

Ben er ook achter wat er is. Zodra ik niet goed naar mezelf luister en te grote stappen neem ontploft de boel. Het gaat beter en beter, maar het is voor mij best ingewikkeld om in de gaten te hebben wanneer ik moet dimmen en mezelf beter behandelen. Dat kan zijn: rust nemen, zeggen dat ik iets liever niet of anders wil enz.

Ben zo lang zo grandioos over mijn grenzen gegaan dat de weg terug lang zal zijn. Dat is niet erg. Dat begin ik te accepteren. Alleen dat helpt al. 

Geplaatst

Klopt Lars. Geen geduld. Totaal niet. En graag ALLES NU!!! Hard werken om dit anders te doen. Bewustwording is de eerste stap. Herkennen op het goede moment de tweede en dan de goede actie er tegenover zetten. Hard werken. Maar waardevol. 

Geplaatst

Jaarpact voelt veilig gek genoeg. Nu ik me langzamerhand wat voel normaliseren, vind ik het een veilig idee. Vandaag op mijn werk geweest. Dat voelde eigenlijk ook fijn. Verder erg drukke dagen gehad en morgen gaan we weekend weg. Kijken wat dat met me doet. Ik heb het idee dat ik opnieuw geboren aan het worden ben. Gek gevoel. Kan het niet goed uitleggen. Heb het druk gehad, maar ook goed voor mezelf gezorgd. Voel me trots.

Geplaatst

Rustig aan voor jou en mij. Goed op onszelf letten. Dan hebben we alle ruimte om te genieten van de lieve mensen bij wie we mogen zijn. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...