Spring naar bijdragen

Hallo. Doodeng.


Lika

Aanbevolen berichten

Klopt als een bus @Etty. Ik wil mijn energie ook niet meer verspillen aan opgelegde onzin (al dan niet van mezelf). Moet alleen eerst mezelf nog (her)ontdekken om te weten wat ik onzin vind en om te voelen hoe mijn hart ook alweer wordt geraakt. Maar -en dat leert Paterson me ook- intussen IS er het leven. Dat is op zichzelf al (mooi) genoeg. En weet je Etty, ik heb opeens weer leukere contacten en bijzondere ervaringen. Leuk gesprek met de visboer, bon voor gratis yogales en een prijs gewonnen voor een weekendje weg. Zomaar gisteren. De dagen die gewoon of minder mooi zijn, zijn er ook en zullen nog volgen. maar ook die zijn gevuld met leven en met levens.

Vandaag weer een goede dag. Ik begrijp het niet, maar koester het wel. Ik ga Jim Jarmusch maar een brief schrijven. Met heel veel hartjes.

Yours truly,

Lika

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 weken vandaag! 

Lente in aantocht en ik voel me beter. Werk er als een tierelier aan, maar met effect en dat is fijn. Neem mezelf zo uit ontbijten en dan naar de film. Ook wel heel luxe leven zo. Maandag gesprek op het werk. Daar wapen ik me voor. Voor mezelf en voor hun. Even goed kijken hoe ik het aanpak. Ik heb het gisteren besproken tijdens de therapie . Het met werk beginnen komt eraan. Ik zie er niet meer zo erg tegenop.

aan drank en sigaretten zo'n 800,- bespaard. Kleding- en schoenenvoorraad is weer op peil. Nu sparen voor vakantie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI Lika, wat lees ik allemaal een goede berichten bij je! Je bent zo goed bezig. En wat fijn dat je zoveel geld hebt weten te besparen, ja 15 weken is niet niets!
Je bent al zo sterk, dat gesprek op je werk gaat volgens mij ook helemaal goed komen!
Maar eerst nog even proberen van het weekend te genieten en niet te veel aan maandag denken!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bedrijfsarts. Ik stond alweer in de stand: gaat nu goed deze week, opbouwen, eerst 2 uur per dag etc.

maar is sprak vandaag erover met mijn man. Dit was de eerste week in ruim een half jaar of langer dat er af en toe weer een sprankje energie waar te nemen was. het voorbereiden van het gesprek deed me naar adem happen. Ik voel niet dat ik het eng vind of spannend, maar fysiek gebeurt er van alles.

ga daar maar zeggen dat ik het niet weet allemaal. Het is nu te vroeg om weer aan de slag te gaan denk ik. 

Niet gaan invullen, hun verantwoordelijkheden niet overnemen, alleen bij mezelf blijven. Help. Wat is dat moeilijk. Maar hé, ik drink niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gesprek ging goed. Ben stil, ben moe en veel therapiegesprekken vandaag. Ik ga proberen ergens anders te reintegreren dan op mijn eigen werkplek. dat is evenwel nu nog niet aan de orde. eensgezindheid. Wel soort van rouw over wat ik kwijt ben. dat werd ook erkend. Dat voelt heel fijn. Ik kan verder.

Maar wat heb ik gehuild daar. pfffff. Emotieregulatie is niet helemaal niet op orde.

 

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lika,

Door jouw bericht komen bij mij allerlei gevoelens boven. Het is heel zwaar om je te laten beoordelen door een bedrijfsarts, maar ik krijg toch het gevoel dat deze arts met je meedenkt? Ik hoop het voor je. Rust lekker uit, en daarna alle opties op een rijtje zetten. 

veel sterkte,

Alicia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zeker. Gelukkig. Maar ben ook al een tijdje in het vizier.... Toch is het idd heel fijn dat we dezelfde kant opdenken. Ik ben iemand die onzekerheden nogal eng vindt en die zelf ook nogal onzeker is. Ik kan dus flink met mezelf aan de bak nu. Joepie... Ach, ik word een hele wijze vrouw van middelbare leeftijd zullen we maar zeggen. 

ARRGGHHH!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"word" een wijze vrouw? lieve schat ik lees hier al een tijdje mee en er is niks "worden" aan bij jou. Je bent wijs en sterk. en kiest zo duidelijk voor jezelf nu. Dat inspireert me. Hoop dat deze, op zich moeilijke wending, je heel veel goeds gaat brengen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...