Spring naar bijdragen

Sinterklaas is aangekomen, dus waar blijft de rijmen draad?


Gast

Aanbevolen berichten

Hé wat leuk, nog meer mensen die meedoen! :D

 

Het is voor de leuk, dus als rijmen je niet zo ligt, mag je de boodschap ook heel anders naar degene verpakken hoor.

Het is de bedoeling dat het voor iedereen gezellig is, dus voor gever en ontvanger. :present::);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geweest, inschrijven is niet meer mogelijk.

De namen gaan getrokken worden.

Kei leuk zoveel inschrijvers! :D

 

Verstuur de namen die jullie getrokken hebben, morgen via pb en dan zien we elkaar wel op het sinterklaas draadje 5 december. Of moet het 5.5 december zijn omdat er ook Belgen meedoen en dan komt Sinterklaas pas 6 december? ;)  Gewoon tussen 5 en 6 december, wel zo makkelijk.

Open te starten voor iedereen die enthousiast is om te beginnen startdatum de 5de. ;)

 

Spannend en weer zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe nog een laatste check hè? Wil namelijk niemand vergeten die mee wil doen.

Staat iedereen die mee wil doen, erbij op deze lijst?

 

Spud
Meya
Lars
Basta
Sita
Mootje
Quinn
VM
Kruidenthee67
Smart
Vol
Bob
Kore

Skyer

Spirit

Jannigje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is heeft iedereen nu een naam in zijn pb box, behalve VM1.

VM1 kan ik jou eventueel de naam door smsen?

 

Hihihi en SvDolphin volgende keer graag je opgeven met je nickname nu heeft iemand met dezelfde naam als jou ook een naam gekregen. Ik hoop maar dat deze het als niet verzonden ziet anders heeft er op 5 december iemand 2 leuke berichten. :D

 

Mocht iemand dus niks ontvangen hebben, effe aan de bel trekken dus. Dan heeft deze verstrooide organisator een foutje gemaakt. ;)

En anders tot ziens op 5 december! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ja, gelieven te bevestigen hier en niet in mijn pb box, vind ik wel tof hoor!  :)  Maar straks zit ie vol en moet ik weer gaan opschonen. Zitten gewoon hele oude dierbare berichten bij die ik graag nog even bewaar. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh? Is snap hem niet. Ik heb me toch opgegeven zoals ik ben nl Sita? SvDolphin gebruik ik niet, zo sta ik geregistreerd.... Maar misschien snap ik het dus gewoon niet :blush:  :)

 

Ik heb je net wel ge-pb-t. Sorry, las daarna dit pas.

 

In ieder geval bedankt voor al je moeite!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem Sita, kwam ik ook toevallig achter. Je schrijft onder je eigen ik. En dat is heel mooi.

Ik ben gewoon lui, dus verstuur berichten onder de inschrijvingsnamen.

Zodoende dat een andere Sita met deze inschrijvingsnaam in de eerste instantie ook een bericht kreeg. En ik er stomtoevallig achter kwam dat je je niet ingeschreven had met je nick name maar je eigen.

Daar zijn avatars zo handig voor, ik kreeg niet hetzelfde plaatje voor me als dat je hebt. En toen ben ik het draadje beter gaan lezen. En kon je rap toch matchen.

 

Helemaal geen probleem dus, en ik hoop dat je het nu wel snapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ontvangen!

 

Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden wanneer wij niet direct kunnen zien wie ons gedicht heeft gemaakt!

 

Maar in dat geval moet Spud er zin in hebben... (dat we het naar jou toesturen)

Dan gaan we proberen te raden wie ons lootje getrokken heeft en dus het gedicht heeft gemaakt.

Idee?

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...