basta Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Bob staat erop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 (bewerkt) Okee, ik doe mee Spud Meya Lars Basta Sita Mootje Quinn VM Kruidenthee67 Smart Vol Bob Kore 14 november 2016 bewerkt door Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Moet je hore, moet je hore ik doe ook mee riep Kore smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Hé wat leuk, nog meer mensen die meedoen! Het is voor de leuk, dus als rijmen je niet zo ligt, mag je de boodschap ook heel anders naar degene verpakken hoor. Het is de bedoeling dat het voor iedereen gezellig is, dus voor gever en ontvanger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Ik doe ook mee :SpudMeyaLarsBastaSitaMootjeQuinnVMKruidenthee67SmartVolBobKore Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Even omhoog omdat een paar mensen zijn vergeten om zich in te schrijven. Kan tot en met de 25e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Ik lees en ben meteen gezwicht Doe heel graag mee met een gedicht Of het ergens op slaat of diepgang heeft? Dat zal moeten blijken en wat geeft het......... Het gaan om het plezier, nietwaar Dus ook ik op de lijst dan maar Kore, smart en Meya reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Spud Meya Lars Basta Sita Mootje Quinn VM Kruidenthee67 Smart Vol Bob Kore Skyer Spirit Jannigje Leuk, ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 SPANNEND! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 12 uur geweest, inschrijven is niet meer mogelijk. De namen gaan getrokken worden. Kei leuk zoveel inschrijvers! Verstuur de namen die jullie getrokken hebben, morgen via pb en dan zien we elkaar wel op het sinterklaas draadje 5 december. Of moet het 5.5 december zijn omdat er ook Belgen meedoen en dan komt Sinterklaas pas 6 december? Gewoon tussen 5 en 6 december, wel zo makkelijk. Open te starten voor iedereen die enthousiast is om te beginnen startdatum de 5de. Spannend en weer zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Effe nog een laatste check hè? Wil namelijk niemand vergeten die mee wil doen. Staat iedereen die mee wil doen, erbij op deze lijst? SpudMeyaLarsBastaSitaMootjeQuinnVMKruidenthee67SmartVolBobKore Skyer Spirit Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Als het goed is heeft iedereen nu een naam in zijn pb box, behalve VM1. VM1 kan ik jou eventueel de naam door smsen? Hihihi en SvDolphin volgende keer graag je opgeven met je nickname nu heeft iemand met dezelfde naam als jou ook een naam gekregen. Ik hoop maar dat deze het als niet verzonden ziet anders heeft er op 5 december iemand 2 leuke berichten. Mocht iemand dus niks ontvangen hebben, effe aan de bel trekken dus. Dan heeft deze verstrooide organisator een foutje gemaakt. En anders tot ziens op 5 december! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 oh ja, gelieven te bevestigen hier en niet in mijn pb box, vind ik wel tof hoor! Maar straks zit ie vol en moet ik weer gaan opschonen. Zitten gewoon hele oude dierbare berichten bij die ik graag nog even bewaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Pb'tje ontvangen, dus ik kan los. Even voor mijn ik heb de dingen graag op een rijtje geest, het is de bedoeling om iets te schrijven over je lootje (al dan niet op rijm) en dat in het speciale draadje te posten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Exact Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Huh? Is snap hem niet. Ik heb me toch opgegeven zoals ik ben nl Sita? SvDolphin gebruik ik niet, zo sta ik geregistreerd.... Maar misschien snap ik het dus gewoon niet Ik heb je net wel ge-pb-t. Sorry, las daarna dit pas. In ieder geval bedankt voor al je moeite! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Bedankt voor je moeite Spud! Ik ga eens nadenken en ideeën verzamelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Geen probleem Sita, kwam ik ook toevallig achter. Je schrijft onder je eigen ik. En dat is heel mooi. Ik ben gewoon lui, dus verstuur berichten onder de inschrijvingsnamen. Zodoende dat een andere Sita met deze inschrijvingsnaam in de eerste instantie ook een bericht kreeg. En ik er stomtoevallig achter kwam dat je je niet ingeschreven had met je nick name maar je eigen. Daar zijn avatars zo handig voor, ik kreeg niet hetzelfde plaatje voor me als dat je hebt. En toen ben ik het draadje beter gaan lezen. En kon je rap toch matchen. Helemaal geen probleem dus, en ik hoop dat je het nu wel snapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Vlaams meisje, ik heb je gegevens gewist dus kan je niet smsen. Wil je meedoen of niet? Laat effe wat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Bericht ontvangen Spud Ik kan beginnen met ut Gedicht, En nu maar wachten Wat er opborrelt in mijn gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Geen bericht ontvangen hier en dat doet me geen plezier. Ik hoop maar dat het nog zal komen dan kan mijn dichtader ook gaan stromen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) ontvangen! Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden wanneer wij niet direct kunnen zien wie ons gedicht heeft gemaakt! Maar in dat geval moet Spud er zin in hebben... (dat we het naar jou toesturen) Dan gaan we proberen te raden wie ons lootje getrokken heeft en dus het gedicht heeft gemaakt. Idee? 27 november 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden