Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ha die hoi, Ik heb nog niemand gezien die met 5 december bezig was. Hoe moeilijk en ingewikkeld ik het ook vind, vind het wel een leuke traditie van ADB. Dus mijn vraag is, wie heeft er zin om dit jaar weer gedichtjes of teksten naar elkaar te schrijven? Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Leuk, ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Wat moet je doen dan? Soort woord domino en dan op rijm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 een gedichtje schrijven uit de persoon die jou getrokken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Spud Meya Wie nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Spud Meya Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 tekst mag ook hoor. Ben zelf ook niet zo van het rijmen en dichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 tof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Voor wie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 sluitingsdatum 25 november dan heeft iedereen nog ruim de tijd om iets te verzinnen.Is dat oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Lars, voor degene waarvan jij de naam krijgt. In mijn geval meestal mensen die ik niet zo goed ken op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 25 november sluiting prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 tof, verzend ik de 26ste alle matchen. Mis nu wel oudleden hoor als back up, maar komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik informeer jullie via pb wie je getrokken hebt. En graag tot ziens dan op het sinterklaasdraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik kan mee organiseren en/of back uppen. Maar heb nog niet eerder meegedaan. Dus dan moet je me wel instrueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Leuk! Spud Meya Lars Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Spud Meya Lars Basta Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Spud Meya Lars Basta Sita Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Hé, vrolijke afleiding! mee doet SpudMeyaLarsBastaSitaMootje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 SpudMeyaLarsBastaSitaMootje Quinn VM (ik kom ook weer eens meedoen als ik mag) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 pfffff rijmen en dichten is niet mijn ding, het is dat ik liever iemand de wensen toe zing. Toch is neem ik de uitdaging aan om een forumlid in het zonnetje te laten staan. 5 december is daarvoor een mooi moment taal, inhoud en gevoel op elkaar afgestemd. Schrijf me in met enige schroom, hou meer van een inhoudelijke boom, toch geniet ik enorm van een ongeremd rijm en ben dan ook benieuwd wat iemand verzint over mijn. Haha! smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Als kruid durft dan durf ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Spud Meya Lars Basta Sita Mootje Quinn VM (ik kom ook weer eens meedoen als ik mag) Kruidenthee67 Smart Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Zo hé, die thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 (bewerkt) Okee, ik doe mee Spud Meya Lars Basta Sita Mootje Quinn VM Kruidenthee67 Smart Vol Bob 14 november 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden