lady jane Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 zoenvissen houden van alle seizoenen en van elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 Elkaar feliciteren op het jaarpact gebeurt nog maar weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Weinig kijk ik op andere draadjes dan de dagdraad, de woorddomino en de kilokiller, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Vandaar dat ik ook best veel mis, maar niet getreurd: still alive and kicking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 'Alive and kicking ' vind ik één van de betere nummers uit de 80-er jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2018 Jaren duren gevoelsmatig steeds korter naarmate ik ouder word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2018 Ouder worden hoort bij het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2018 word je denk ik wel op de goede manier oud Von, want de tijd gaat altijd sneller als je het naar je zin hebt♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Hebt u weer helemaal gelijk in dame Jane, Ouder worden bevalt me eigenlijk prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Prima vakantie gehad en nu weer lekker thuis, helemaal tevree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Tevree met wat je hebt, sluit goed aan bij het boek dat ik momenteel lees over consuminderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 En dan vraag ik me gelijk af over welk boek precies je het hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Ebt wel al weer weg, dat fijne vrije vakantiegevoel, heb alweer een hoop te doen hier thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Thuis een vakantiesfeer opbouwen lukt me goed nu ik met pensioen ben, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Had hem uit de bieb gisteren Yvonne, James Wallman - Ontspullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Ontspullen staat ook nog ergens op mijn to do list; ik heb het boek al 3 x geleend en ongelezen weer in moeten leveren, want gereserveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Serveer dat boek maar gewoon af Jane, gewoon elke dag 5 dingen weg doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Doe niet nee, dat boek. Wat een geworstel. Blij dat ik er doorheen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Ben gisteren even gaan kijken hoe Maarten zich langs de elf steden worstelt en ik was en ben zwaar onder de indruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 (bewerkt) druk was het de hele nacht rond bruggen en in dorpen, ik was al Frieslandfan, nu kunnen ze daar echt niet meer stuk bij mij 20 augustus 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Bij mij was erg indrukwekkend hoe de houding van Maarten was tijdens zijn chemo's en ziekteperiode, hoe hij vervolgens in het leven ging staan. Dat vind ik uiterst indrukwekkend. En bijzonder en leerzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Amen en uit. Ik zen muug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 U gaat zo naar de sportschool dus ik denk dat u lekker opgefrist en fruitig weer thuis gaat komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Gaat komen voor gaan of is het andersom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Omdenken en het tegenovergestelde is vaak net zo waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden