Lonster1 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Laten zaken die niet gezegd dan gaten achter, in plaats van littekens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 littekens jeuken soms nog en dan zijn het mooie reminders voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Voor mij niet, dank je wel. Ik houd het bij thee in plaats van alcohol vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Vandaag bedacht ik me dat ik met dit voetbalkampioenschap wel kan leven, het leeft nauwelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 Nauwelijks naar gekeken voorlopig, ik zag alleen per ongeluk een paar herhaalde goals in het journaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 Na al die goals van Frankrijk gisteren is het enthousiasme hier wel toegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2022 Rapport Share Geplaatst 29 november 2022 Toegenomen is het enthousiasme in Nederland dus echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Niet naar anderen wijzen, sprak zij, wijzend naar de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Anderen hier ook op ongebruikelijke uren, het lijkt wel volle maan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 volle maan, it is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 december 2022 Rapport Share Geplaatst 9 december 2022 it is cold outside Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2022 Rapport Share Geplaatst 9 december 2022 side, daar was het goed vertoeven, ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Nooit mag de woorddominopagina ver weg zakken en in de vergetelheid geraken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 "Kennis van zaken dient men niet te ontberen", sprak hij, zonder te weten waar die beren op sloegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 genoeg mensen hier om deze draad weer wat tot leven te wekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 Wekken dat is wat de wekker nu met me doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 doetie goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 Goed opgestaan met geen mooie witte wereld, maar wel een zonnetje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 Bijna te laat voor mijn afspraak vanmorgen, omdat ik me nog eens omdraaide nadat de wekker afging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 gingerbread koekjes voor het eerst gegeten in december, beter laat dan nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 20 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2023 Ooit zal ik het leren, zei de dronkaard terwijl hij er nog eentje nam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2023 namaste dacht zijn vrouw en vroeg echtscheiding aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2023 6 minuten geleden zei lady jane: namaste dacht zijn vrouw en vroeg echtscheiding aan Aandacht vragen moet je durven, daar is niets mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 27 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2023 Is meedrinken verboden? vroeg de man toen het aangeboden glas werd geweigerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 27 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2023 Geweigerd heb ik het glas wijn dat mij werd aangeboden, een high tea alstublieft lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden