Maja Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Pagina na pagina met overpeinzingen en nog ben ik er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Uitermate vervelend moet dat zijn Maja, misschien wil je het met ons delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Delen is soms/vaak beter, maar hoe deel je iets waarover je eigenlijk niet wilt praten omdat je dan negatieve opmerkingen verwacht die je op dat moment niet kunt verdragen terwijl je wel graag steun wilt ontvangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Ontvangen van steun lukt misschien als je deelt en daarna de reacties selectief leest, of je vraagt bij het delen expliciet om positieve feedback/steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Steun is goed te geven zonder de achtergrond te kennen, voor feedback heb ik toch wat meer informatie nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Nodig is het soms om een gokje te wagen, en dingen te zeggen die misschien niet in goede aarde vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Niet in goede aarde vallen is nu niet zozeer het probleem voor mij, het gaat erom dat ik nu geen negatieve opmerkingen kan verdragen omdat ik daarmee aan de haal kan gaan en daartegen wil ik me beschermen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2021 Rapport Share Geplaatst 9 september 2021 schermen hoefden vandaag niet opgezet te worden, de zeewind was warm en aangenaam, het zonnetje koesterend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2021 Rapport Share Geplaatst 13 september 2021 Koesterend zonnetje kunnen we nu nog buiten van genieten, binnenkort weer een poosje alleen achter glas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2021 Rapport Share Geplaatst 13 september 2021 glas van mijn ramen kan wel weer een poetsbeurt gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Ken dat gevoel , maar houd niet van ramen zemen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 ze menstrueert al jaren niet meer, maar heeft het nog geen maand gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Mistig was het vanochtend opeens, geen dichte mist gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Gelukkig lag ik vanmorgen nog lekker in mijn bed ipv vroeg op pad . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Vroeg op pad is iets wat ik zelden meer doe sinds ik geen ochtend mens meer ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ben in de loop der jaren van puur avondmens langzaam aan gegroeid naar een ochtendmens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 ochtendmens zal ik nooit worden, ik kom steeds moeilijker op gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Op gang komen is voor mij ook een probleem, zeker als ik geen afspraken heb , dan lukt het soms wel maar soms ook helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2021 Rapport Share Geplaatst 20 september 2021 ietwat laat vervolg hier, maar better let dan nèt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Net alsof tijd er iets toe doet, op dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Draadjes vlees lekker daar heb ik zin in . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 zin in mijn net gebakken cake-brood, low carb, voor een vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 september 2021 Rapport Share Geplaatst 26 september 2021 Fijn is het ook om vriendinnen te hebben in spannende en emotionele situaties, dat heb ik dit weekend weer aan den lijve mogen ondervinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 En dat is fijn jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Jannigje is een moeilijk woord om de zin mee te beginnen, behalve natuurlijk als je het over haar wilt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden