lady jane Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 efteling bezoeken is voor velen leuker dan de afwas doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 De afwas doen probeer ik structureel elke dag te doen, voor veel mensen vanzelfsprekend, voor mij echter niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 niettegenstaande het feit dat er veel te veel gepraat wordt, wil ik toch graag zeggen dat muziek maken het beste medicijn is en dan beveel ik graag het drumstel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Aan de afwas gaan , brr ik heb een vaatwasser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Service van ns weer om te huilen, aantal treinen en treinen zelf gehalveerd voor dat stomme gerace in zandvoort BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Zandvoort is veel leuker dan het geram op n bal. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 ‘N Ballonvaart lijkt me wel heel mooi nu het zo helder is, het zal waarschijnlijk niet kunnen omdat het te hard waait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Waait t hart gaat t ballonneke ook lekker snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Snel gaat de tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Tijd om terug te blikken. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 (bewerkt) Tijd om terug te blikken is: De tijd gaat inderdaad snel @BamBam. 15 jaar alweer, dat is een grote taart waard. 4 september 2021 bewerkt door Yvonne BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Blik op de taart, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Eerlijk gezegd volg jij nu de regels van 'woorddomino' niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 (bewerkt) Helemaal niet nee, Haha, we waren vlgs mij net tegelijk. 4 september 2021 bewerkt door BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Tegelijk moet ik denken aan saudade! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2021 Rapport Share Geplaatst 5 september 2021 'Saudade', een mij onbekende term, dus ik moest hem even opzoeken, maar wat een herkenbaar 'iets' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Iets in mij zegt voila hop aan de huishouding . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Huishouding is is voor mij een onbekende bezigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Bezigheid is het omgekeerde van ledigheid, fijn om je soms aan over te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Geven van stekjes voor mijn tuin wordt door mij zeer gewaardeerd, op deze manier kan ik stap voor stap de stenen vervangen door plantjes die dan meteen ook een aandenken aan de schenker/ster zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Zijn is met de beide voeten op de grond of met je handen wroeten in de aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2021 Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 over te geven, als in overgave, niet als in vroeger na teveel drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2021 Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 Teveel drank kan het absoluut niet zijn geweest Jane, maar je hebt zomaar bijdragen van Maja en Jannigje over het hoofd gezien. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2021 Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 Gezien dit niet gebruikelijke voorval met L.J. , zou er sprake zijn van drankgebruik? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 september 2021 Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 Drankgebruik zal het niet zijn, eerder het over het hoofd zien van een nieuwe pagina. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden