Jannigje Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Eenmaal volwassen heb ik een functie gehad in een kerkbestuur, maar ik voelde me daar niet thuis omdat ik heel andere ideeën bleek te hebben en de kerk vaak liefdeloos vond ipv liefdevol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 liefdevol waren de zusters van de liefde ook niet op onze school, slaan met bamboe, met een grote ring tegen slapen beuken en verbaal totale misbruik van hun authoriteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Eitje bakken was er zeker niet bij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 niet bij de kerk geweest, ook niet bij de nonnen of op kostschool, dus er is mij op dat gebied een hoop ellende bespaard gebleven lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 even houden dan maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 maar zodra ik thuis was begon de ellende, dus ik was een echt buitenkind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 buitenkind was ik ook, mijn bijnaam was tomboy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 (bewerkt) tomboy was ook mijn bijnaam en ik voel me buiten nog steeds altijd beter , bomen klimmen doe ik niet meer, en ook niet meer naar het plafond van de gymzaal 1 juli 2021 bewerkt door Artemis foutje verbeterd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 gymzaal was mijn favo lokaal en bomen klimmen deed ik bij tijd en wijle dagelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 dagelijks deed ik ook handstand, radslag, flikflak en iedereen dacht, die groeit op voor galg en rad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Galg en rad stonden vroeger op de Volewijk, dat ligt, voor het grootste deel vergeten denk ik, in Amsterdam Noord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 Noord daar ga je heen met een pont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 Met een pont ben ik al lang niet meer geweest, de laatste keer was er een waarop je jezelf naar de overkant moet trekken met een touw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 touwpontjes zijn de leukste, die doen mij altijd denken aan drs P met zijn: "heen en weer" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 “Heen en weer” had ik lang niet meer gehoord, die drs. P was echt een taalvirtuoos met een bijzondere fantasie, dat bewijst hij ook weer met het lied “Trojka hier, Trojka daar” dat ik ook met plezier heb bekeken op YouTube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 (bewerkt) You Tube is soms mijn virtuele toevluchtsoord als ik klusjes uitstel 5 juli 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Uitstellen van klusjes doe ik nooit zei zij schijnheilig maar zij viel meteen door de mand want haar neus begon opeens te groeien als een malle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Malle babbe was een hit van rob de nijs van voor parkinson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 songfestival in Knokke in 1963, daar begon de carrière van Rob de Nijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 Rob de Nijs en Ernst Daniël Smit waren eens samen te gast bij Jeroen Pauw om te praten over Parkinson, om het onderwerp meer bespreekbaar te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Tema ken zonder H geschreven worden als je dat wilt, maar dat is geen correct Nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Correct Nederlands is een langzaam uitstervende passie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Siepelt daar weemoed door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 D doorgaan! zei de stotteraar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 (bewerkt) raar dat we iemand die stottert een stotteraar noemen en iemand die gegijzeld wordt een gijzelaar 9 juli 2021 bewerkt door Artemis een en teveel weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden