lady jane Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 hebben is hebben, maar krijgen is de kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Kunst is soms meer dingen aanvaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Aanvaarden dat de zomer voorbij is is voor mij niet moeilijk want ik ben gek op de herfst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 De herfst mag blijven als ie zich gedraagt zoals vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 vandaag heeft mijn stad deels blank gestaan, nog niet eerder meegemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) Meegemaakt dat je een half uur zoekt naar de bril die je op je hoofd hebt staan, wat een blamage. 7 oktober 2021 bewerkt door Maja Betere zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Age, leeftijd, de tijd gaat voorbij en voor je het weet staat er een getal achter je naam dat ze je oud noemen, ik noem het mijn New Age en draai mijn leeftijd om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 omdraaien maakt mij hoogbejaard, ik noem het maar rijpen, dat ouder worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Ouder worden vind ik op zich geen probleem, de gebreken waarmee dat gepaard gaat daarentegen……. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Daarentegen ben ik bij met opgedane wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Wijsheid in de kan, als de drank is in de man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 (bewerkt) . 10 oktober 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 . Is over na het bewerkte bericht van @Artemis, misschien een toch niet gewilde reactie op vrouwenpraat? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 praat ik wel even de volgende zin vol met een hoop loze woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Woorden over anderen zeggen iets over jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Jezelf leren kennen is een belangrijke reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Reis van mijn leven was Australië Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Australië zou ik graag willen bezoeken, het lijkt mij prachtig om de weidsheid, de ruimte, de natuur daar te zien en te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Te voelen dat ik er geweest ben is geweldig , veel mooie dingen gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Gezien het feit dat ik zit te piekeren over een belangrijk consult morgen voor mijn moeder bij de neuroloog, kan ik de slaap niet vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Vatten is het moeilijk, wat er soms allemaal in een mens zijn hoofd omgaat, steeds maar weer het niet bereikbare willen nastreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Nastreven van geluk, willen we dat niet allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 allemaal niet meer gelukkig, wat een rust geeft het het streven los te laten, het is er immers al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 salsa, betekent saus, maar het is ook een fijne manier van dansen, wiegen met die heupen, dames...... en heren ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Ren ook eens achter een bal aan, dat kan ook goede beweging zijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden