Quinn Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Coffee, prima plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 jonge olifanten horen van hun vrijheid te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Te genieten valt er veel in het voorjaar, al het mooie frisse groen vind ik elk jaar weer een wonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Wonderlijk is dat inderdaad, ik kan dan zomaar een hele tijd stil zitten te genieten daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 vandalen waren in de binnenstad vaak in de weekendsn actief, benieuwd of dat nu ook weer opstart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Opstarten is niet mijn sterkste punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Puntjes op de i zetten is een tijdrovende bezigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Hei donderde van de trap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Rap stond hij weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Opeens schoot me te binnen dat ik iets glad vergeten was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 ten wassen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Gaan we katten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 katten daar moet je voor bij Reacher zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 @Reacher zij negeert nooit een kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Katten en honden, kan me geen leven zonder voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 zonder voorstellen maak je geen kennis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Geen kennis van zaken weerhoudt menigeen er niet van om een mening te ventileren. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 ventileren is iets wat ik deed chronisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Chronisch is eigenlijk maar een raar woord . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Woord, ach, wat is praat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 raat met honing; alsof er een engeltje op je tong piest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 piest klopt, maar mijn goede vader zei toch wel over je tong. dehetnietmierenneukendebedoelende lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) tongstrelende/-brekende ondertitelingen heb je toch Had, ik was even in de verleiding die als eerste woord te gebruiken 3 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Gebruiken slaat bij mij vandaag alleen op koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Op koffie alleen kan je toch niet leven hè Quinn. Gelukkig was er ook nog lekkere taart gisteren en vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden