Bob Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 waar, zoals een kip een ei kan produceren en uit het ei weer een kip ontstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Staat hier een leerboek filosofie voor mijn neus, staat vast wel iets over de kip en het ei in, even zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Het ei in, even zoeken naar het speeltje. Dat doen mijn kinderen bij een surprise egg. Maar omdat dit een lastig laatste woord is bij woorddomino, ga ik nog evrn door met ratelen. Even denken.....Wat weet u van Thierry Baudet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 moeder zijn van Geert Wilders lijkt me ook een zwaar karma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 'Karma is a bitch' wordt nogal eens gezegd, maar karma kan ook mild zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Mild zijn voor een ander vind ik in het algemeen gemakkelijker dan mild zijn voor mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst 5 september 2018 elfjes maken is een leuke dichtvorm om in elf woorden, verdeeld over 5 regels, tot een essentie te komen, waar je anders een hele alinea voor nodig hebt soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst 5 september 2018 Soms blijken elfjes dus niet alleen te zijn wat ik dacht, maar ook nog iets heel anders te betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Betekenen Heeft vele betekenissen Varierend van Grote daden Tot kleine muizenissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 muizenissen kunnen ook nissen betekenen voor muisjes, waar ze net in passen, zich een holletje vormen en heel veel nieuwe muisjes maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Ken na even bladeren nu ook de spelregels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Spelregels Maken of breken Samenkomen Van mensen Die iets willen creëren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 creëren Van elfjes Is best lastig Omdat Je moet kunnen tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 tellen, jouw elfjes, helaas niet mee; een twee drie vier; een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 een zin is weer een regel die bij woorddomino hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Hoort dat plaatje van Canada er wel bij, ik vraag me af waarom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 waarom....vragen hebben zelden een bevredigend antwoord is mijn ervaring, kortom ik heb ook geen idee☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 (bewerkt) idee komt op vaak heel spontaan brengt ons iets nieuws creatief 8 september 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Creatief met elfjes kende ik ook nog niet, ik ben blijven steken bij kurk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Kurk... Theo en Thea ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Thee? Ja, graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 september 2018 Rapport Share Geplaatst 18 september 2018 Graag!, Ja, Thee! Jasmijn dan liefst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Liefst Ben jij Elke keer weer De liefste van allemaal Jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Jij ja jij heeee jij daar doe eens wat geks schrijf! Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Schrijf gezellig mee hier, het zou toch te gék zijn als deze draad ten onder zou gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden