nancy Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 huppelend door het leven gaan is een levenskunst die ik nog niet machtig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Ben je niet de enige in, Nancy, maar tussen stilstaan en huppelen ligt vast wel een voor jouw haalbare tred. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Treden we de gemaakte stappen net zo hard weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Terug kan niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Meer is minder, zei de asceet terwijl hij een bord vol lasagne naar binnen werkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 (bewerkt) Binnen werkten zijn maag en darmen gedwee om er weer minder van te maken. 21 mei 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 En bij lasagne moet ik immer aan Garfield denken  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Denken lost niet altijd alle vragen en onzekerheden op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Op en neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Neerlands hoop in bange dagen, de ANWB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Aan Nieuwe Werkbare Betere stekkertjes in oude auto's Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Oude auto's hebben soms een emotionele waarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Emotionele waarde is niet in geld uit te drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Drukken de financiële lasten te zwaar op de schouders dan kan ook geld een emotionele waarde krijgen.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Krijgen we de bibbers van een vreemd insekt in de kamer, blijkt die inmiddels verzopen in een restje water in mijn glas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2017 'Mijn glas is half vol'  of 'mijn glas is half leeg' vind ik een schitterende manier om te zien hoe iemand in het leven staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2017 Staat of valt met wat je met dat glas aan het doen was: volschenken of leegdrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Drinken leidde alweer tot een gigantische kater vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Vandaag ja, maar morgen niet weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Niet weer zo'n heel warme dag vandaag, gelukkig, ik voel me beter als de temperatuur niet stijgt boven de 25 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Gradenboog, lang geleden dat ik die heb gebruikt in mijn beroep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 In mijn beroep heb ik hem niet gebruikt, maar wel op de middelbare school ergens in de oertijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 In de oertijd leefden o.a. de wolharige rhinoceros, de mammoet en de holenbeer, misschien kunnen wetenschappers die weer tot leven roepen met gevonden resten dna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 Resten dna voor de zekerheid maar combineren met een gradenboog, en dan heel hard roepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 Roepen we dan de oude goden weer aan Bob? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden