lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 aanvullend, toch maar, al spaar ik al jaren mijn eigen bijdrage uit, want kei-gezond gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Gelukkig mag je daar zeker mee zijn, ik hou al jaren niet over van die eigen bijdrage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 rage lijkt het wel te worden om mensen uit te kleden, maar rage betekent ook nog iets anders, nl:woede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Woede kan ook liefdesenergie zijn heb ik van horen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 zeggen is nog weer anders dan het ook echt te hebben ervaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ervaren dat woede uitdrukking geeft aan de wil tot samen veranderen, kan inderdaad energie geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Even, heel even had ik de hoop dat het afsteken van vuurwerk verboden zou worden, maar helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Helaas komen zo toch hier, en nemen vuurwerk mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Leuk is anders..... veel mensen proberen in het bos de hond toch nog een beetje rustig uit te laten nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 nu is de poes hier, na een boel schrik weer veilig binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Binnen, precies, ik blijf ook binnen, met geen stok de deur meer uit te krijgen, stom vuurwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 vuurwerk raast hier al om de huizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Zen en stilte zijn mooi, maar dat gaat nu even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 even niet eens door de gordijnen gluren, ik houd me gedeisd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Gedeisd heb ik me vandaag ook gehouden, teveel tinten donkergrijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 ken je deze al Lars, die vond ik net bij het zoeken van een plaatje van Dylan en zijn hond, ik vond m wel grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Grappig ja, en ook mooi: Lars, 100% naturel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 Na alle dagen van lekkers ongecontroleerd naar binnen werken breekt nu de tijd van echt gezond, maar wel lekker eten weer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 Aan kilo's geen gebrek in mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 eveneens hier geen schapenvet, babyvet of zadelvet, doodgewoon dikke damesvet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 Dikke damesvet heb ik op plaatsen waar ik het liever niet heb zitten, maar het is zeer vasthoudend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 Houden de dames dan niet van een gezellige rul hier en daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) En daar de heren dan mee aan de rol? . 3 januari 2017 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Ingewikkelde vraag... het ligt eraan wie of wat je 'rollade' noemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Noem tegenover een vrouw nooit het woord rollade wanneer zij een bikini showt. (uit: Quinns wijze levenslessen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden