Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Het snotterseizoen is hier in alle hevigheid losgebarsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Barsten of buigen, wat is eigenlijk echt effectief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 effectief is het om een zekere levenskunst te kunnen bezitten waar enig buigwerk ook voor nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Is het niet dankzij de barsten dat wij het licht kunnen zien? Â Â (met dank aan L.Cohen) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Zien doet geloven, maar voelen beklijft nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Meer was in mijn geval eigenlijk altijd minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Barsten doet me denken aan het volgende: there is a crack in everything, that's how the light gets in. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 in alle zintuigen zit een voelen verborgen waar de huid het meest eng is voor menigeen maar aanraken toch broodnodig; die hand op je schouder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Apen op schouders zijn van die dingen die je met je meedraagt, zoals: je doet het nooit goed genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Goed genoeg vind ik mezelf eigenlijk nooit maar daar wordt aan gewerkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Gewerkt zal er worden, hoewel allerlei eisen erg in de weg staan als je jezelf een aardig mens wilt gaan vinden die goed genoeg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Goed genoeg is beter dan uitmuntend, al met al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Al schieten ze me hartstikke dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 dood, dood, er zijn er zat die opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Aanstellers zijn het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 het is voor mij al lang niet meer te volgen vandaag, dus ik haak ff af en zoek de bedstee op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Op het gebied van toepassen van de dominoregels zie toch wel een paar onregelmatigheden in de bijdragen van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Gisteren is voorbij , vooruit kijken is beter, we gaan er weer een mooie dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Maken we het elkaar maar niet al te moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 moeilijke dingen zijn er al zat   (deadgiveaway) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Zat was ik vaak zat, al was ik dat vaak zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Attenooie schijnt een amsterdams woord te zijn, vooral in zwang bij oudjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 oudjes kunnen tegenwoordig gelukkig wel googlen en om jullie dat te besparen; het betekent mijn god Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 "Mijn God" zei de ouderling, hij wilde "hem" niet delen smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Delen, ammenooitniet! Dat woord lijkt op attenooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden