fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Zeg Toine, ik vind dat liedje maar niks zenne..Wat zeg je van Wham? Of the cure Of Bjork Of U2Of InxsOf Anouk ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 (bewerkt) Op zoek 30 oktober 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 (bewerkt) Maar als we in het thema willen blijven... * 31 oktober 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Das beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Gezellig weer hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Bedacht me net hetzelfde.Ben wat stekelig.Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Zit nogal vlug op mijn paard.En het is niet eens een wit.Sorry tomtom2 en A3b. Ik haalde misschien onterecht uit. Ik ga maar eens een chipke zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik zie geen bierreclame..en dan nog. Get over it Ik klikte op de link en kreeg een knetterharde Heineken reclame voorgeschoteld. Gewoonlijk geen last van maar ik had het nu niet verwacht dus ik was onaangenaam verrast. Daar mag ik toch wel iets over zeggen? Tuurlijk: ik heb een kleine vijftien jaar veel te veel gezopen. Daar heb ik mega spijt van nu maar ikzelf en mijn familie zitten net de gebakken peren. Ook vanwege het sociaal dilemma: ik kan mijn collega's niet vertellen waarom ik op een speciaal dieet zit zonder met de nek aangekeken te worden. Ik raak af en toe in de stress, enorm, van het gedoe en dan vind ik mezelf enorm zielig. Maar dat gaat meestal binnen twee of drie dagen weer beter. En vandaag houd ik het weer droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 A3xniks dus. Ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Wat een pretletters allemaal hier vandaag. Komt dat door de 'jet' lag van het uurtje terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Uurtje terug, dat zijn de beste jetlags! Deonceleglessejetlaggert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 (bewerkt) Forumdeelnemers 11556 berichten Geslacht:Vrouw Geplaatst 27 May 2006 - 20:56 Wanneer had jij in de gaten dat je echt een probleem had met alcohol? Bij mi zo'n 14 jaar geleden denk ik. Daarvoor kon ik ook wel stevig drinken, maar had er geen probleem mee. Het was gezellig, ik werd wat losser en ik ging toen ook nog niet weg als ik drank op had. Toen ik naar een andere gemeente verhuisde, is de ellende begonnen. Ineens had ik de behoefte om weg te gaan als ik wat op had en vervolgens heel veel te drinken. Ik dronk daarvoor ook wel eens te veel, maar dan ging ik gewoon naar bed, het was dan ook vaak eenmalig, we hadden dan een gezellig avond. Nu na 14 jaar dus, wil ik er vanaf. Heb veel geprobeerd, gesprekken bij CAD, dat hielp mij echt helemaal niets, het klikte ook niet tussen mij en de hulpverleenster. Nu ben ik sinds verleden week weer bij de AA. Hele aardige mensen en je hebt echt een schuldgevoel tegenover de groep als je de fles weer aanraakt. Nee, na 14 jaar is het bij mij welletjes, ik wil er echt iets aan gaan doen. Spirit ga eens serieus aan je drankverslaving werken! Je schreef dit bericht in 2006 dat je al 14 jaar teveel dronk. Het is nu 2016 en je drinkt nog steeds. Waarom gun je jezelf niet een nuchter bestaan. Heb je weleens aan opname gedacht,er is vast wel iemand die voor je hond kan zorgen. 30 oktober 2016 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 @TomTom, ik lees tussen de regels door wat een heftige tijd je (opnieuw) doormaakt. Maar tegelijk volg ik het niet precies, ook omdat het een beetje tussen de regels door is. En misschien gewoon omdat ik zo nu en dan niet oplet, dingen mis, en er een paar maanden tussenuit ben geweest op het forum. Puur persoonlijk: ik zou het waarderen als je een eigen draadje zou updaten met de belangrijkste dingen die er bij je spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Dagje weg geweest en nu weer thuis. Mooi weekend, maar ohohoh... zooooo moe. Even wat te eten maken en dan lekker slapen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Meld me ook alvast droog af voor vandaag. Oh ja, helemaal vergeten te melden; Gisteren weer precies 2 maanden geen druppel aangeraakt En tot nu toe, echt practisch moeiteloos Alleen gisteren, heel eventjes, maar wist ook meteen waardoor dat kwam. Hard en veel gewerkt, dus moe en dat koppel ik soms aan alcohol Moe=alcohol=ontspanning Momentum, Nadia, basta en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Wat goed, Rapilos! Hier ook een droge dag. Momentum en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goed bezig,Rapilos Ik meld me lekker nuchter af Fijne avond Nadia en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 ik meld me ook droog af. Ik heb gelezen wat je schreef Meya en ik snap wat je bedoelt. Ik voel me blijkbaar niet comfortabel om al mijn prive dingen hier neer te zetten. Daar moet ik over nadenken, want nu roep ik af en toe wat en dat leidt tot onduidelijkheid dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Druk maar leuk weekend geweest Vanmiddag wandeling door nieuwe tunnel in Maastricht gemaakt en nu weer klaar maken voor nieuwe werkweek. Trusten vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goeieavond allemaal Niet zoveel te vertellen Net het filmpje van Els Noorlander weer eens bekeken Gedeeltelijk kan ik me erin vinden, echter ik heb het ooit anders beleeft Het niet (meer) kunnen genieten van normale en kleine dingen? Dat ervaar ik anders. Dat kan ik als ik drink, ook als ik dat niet doe. Paniekaanvallen ken ik ook Het is een kwestie van "de kop erbij houden" Weet, makkelijker gezegd dan gedaan Maar het kan! Ik "zwelg" momenteel ook wel Echter ben me daar van bewust. Klinkt heel wijs Maar ik moet wel Van de mooie, liefdevolle verbroken relatie had ik verteld Vannacht had ik niet mijn kop erbij,en heb domme berichten verstuurd Met als gevolg dat het normale, goede contact, wat we nog hadden Nu ook definitief voorbij is Kan ik zeggen, oorzaak drank Ik had gewoon mijn kop er niet bij En liet me meeslepen door emotie En ik weet Donders goed Hoe het allemaal werkt Zeker alleen met pijn en verdriet Maar ik ben Mai (al vanaf 2007 met tussenpozen hier) Toen was ik in één keer gestopt Er dwars doorheen zeg maar Ging me depri voelen en ben na een half jaar (Na artsen, pillen etc. de hele bende) Gaan hardlopen, ik wandelde sowieso al veel En dat is wat mij helpt Naar buiten, kilometers maken Ook al lukt het (nog) niet te stoppen nu Dat doe ik wel, al is de conditie hard achteruit gegaan Dus, die bouw ik gestaag weer op Toch nog wat verteld A tiny little bit of the story des Mai Hang on! Een hart voor het mantsje van Blau Ferlaet Albert Remmo. Held! En een ieder die hem kan gebruiken Fijne avond en alvast een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Kortom, ik zal hier wellicht wat vaker zijn (of niet) Want alleen zijn is nog killing Maar dat komt ook wel weer goed smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik ga me gewoon alvast afmelden na een nuchter weekend. Wat oxa genomen en ik reken op een aardige nachtrust vannacht. Dus bij deze, welterusten. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 pfoehee mai♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 gestaag naar ooit weer; Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Heftig Mai, het verdriet spat van je tekst af. Hang in there. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden