rapilos Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goedemorgen langslapers, Nieuwe dag nieuwe kansen,! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Dagpact; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goedemorgen allemaal Ik doe ook weer eens mee. Dagpact: Rapilos Rosa Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Gezellig Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Inderdaad lang geslapen.. Maar koffie en thee staan inmiddels klaar en het zonnetje schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Dagpact:RapilosRosa Kruidenthee Ja, inderdaad, lang geslapen, van 10 tot 8. Was nodig. Afgelopen week onrustige nachten. Niet erg, maar wel fijn als het tij weer keert. Beetje rommelen vanochtend, vanmiddag optreden. Ach, wel lekker relaxed zo'n uitslaapochtend...ontbijtje en krantje op bed. Nu maar eens aankleden Fijne dag allemaal. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ik ga ook een beetje rommelen. En kijken of ik het bij mijn goede voornemen kan houden om vandaag niet te snaaien. Is echt wel erg, neem me elke dag voor om me in te houden maar het lukt niet. Precies als destijds met alcohol. Ben gelukkig nog geen tonnetje rond maar als ik zo door ga gaat dat wel lukken. Misschien een anti-snaai-draadje oprichten met dagpact en al;-). Kan er ook nog wel bij. Voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goeiemorgen, Zo meteen op pad. Vrrrroeg! En mistig. Tot later en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goedemorgen, Dagpact: Rapilos Rosa Kruidenthee Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Goedemorgen Ik ben onderweg naar een mooi,kleinschalig sportspektakel. Mooie zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Mogguh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Wel aardig Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Dagpact: RapilosRosaKruidentheeNadia Bor Spirit Basta Goeiemiddag allemaal! Ik kom vandaag op het pact, vanavond heb ik een verjaardagsdiner met allemaal mensen die ik totaal niet ken, zelfs de gastheer ken ik slechts zijdelings. Ik was even vereerd met de uitnodiging, maar hij zei: 'Mijn vrouw en ik wilden iemand erbij die totaal nieuw is, anders wordt het weer zo'n ons-kent-ons-avond.' Ik ben de rariteit! Nou ja, soms zijn dat juist verrassend leuke etentjes. (en soms ook juist niet) JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Heeft z'n voordelen om als special guest ingezet te worden basta, je mag precies zo doen als je zelf wilt. Hoe gekker, hoe beter waarschijnlijk zelfs Moet ik nu sterkte of veel plezier zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Geen van beide, je moet iets origineels zeggen, dat wordt vanavond van mij ook verwacht vrees ik. 'Ik vind Trump een intelligente en subtiele politicus.' Zoiets. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Of je zegt, om in Amerikaanse stijl te blijven, jullie hebben enorm veel mazzel vanavond, normaal gesproken reken ik torenhoge bedragen voor mijn aanwezigheid. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 te lief............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 ben je aan het drinken Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 (bewerkt) Even gedag zeggen. Terug van een heerlijk weekje trekken met ons campertje door de Vogezen en de Jura. De enige die blij is terug te zijn is ons jongste hondje die dat een hekel heeft aan rotondes. 22 oktober 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Sinds een paar dagen ben ik weer terug op dit forum na 2 jaar of zoiets. Heb net een deel van mijn eigen stukjes van toen teruggelezen. Dat ik mij ergerde aan het geneuzel op deze dagdraad, mijn irritaties dan opspaar en aan de wodka ga. Ik heb mij nu voorgenomen om mij niet meer te ergeren. Ik heb dan ook niets gelezen van wat hier allemaal boven staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 ............... Ik heb mij nu voorgenomen om mij niet meer te ergeren. Ik heb dan ook niets gelezen van wat hier allemaal boven staat. Ja, zo kan ik 't ook... Ik heb net de hele week doorgenomen. Ergerlijke dingen gelezen. Ergerlijk als ik er live bij aanwezig geweest zou zijn. Nu, na een week teruglezen denk ik.. ach.... Net als met die ouwe kranten lezen.. het nieuws wordt vaak minder hard als het ouder is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Gewerkt geïrriteerd blij als de zweed morgen weg is Jongetje huilen ontzettend verkouden en dan met speen in is drama Kan er ff niet tegen Ik hoop dat jullie een betere dag hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden