MarQ Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 goeie mogguuhh ik was toch vroeg wakker en dacht van ik open maar weer's een draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen Hier nog een, ben ook vroeg wakker. Aan mij de eer om het dagpact te starten:-) Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Dagpact:Rosa Kruidenthee Goeiemorgen. Ik vind dit al best vroeg Slapen jullie niet meer dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact Rosa Kruidenthee Lars Momentum Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: Rosa Kruidenthee Lars Momentum jowan edit bijgewerkt 12 oktober 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Half vier en vier uur vind ik ook pittig vroeg hoor Kruidje, en het lijkt me dat je dan ook niet meer slaapt? Anders start je nog geen dagdraad toch? In ieder geval staan koffie en thee klaar, buiten is het nog donker, het lijkt er op dat het weer een lekker rustige herfstdag gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen! Moet er niet aan denken om 's nachts wakker te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Ja ik ben echt wakker! Niet meteen aanspreekbaar. Er rommelen hier drie meiden rond, na kwart over zes. Heb ook wel eens perioden dat ik 's nachts wakker ben, paar uurtjes, maar dan gaat de pc niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen. Eerst hardlopen, beetje werken en vanmiddag gesprek. Morituri te... ah nee, positief blijven hè. Koffie! Dagpact: Rosa Kruidenthee Lars Momentum jowan Sonnetje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Heb ook wel periodes gehad dat ik al om vier uur wakker was en niet meer sliep, heul verveulend, want om half zes moest ik opstaan ivm werk.... Good heavens wat was ik dan gaar aan het eind van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Van de week had ik gepost dat refusal geen succes was bij mij Nu hoorde ik van een vriendin dat o.a. een gebrek aan goede eiwitten en magnesium een van de oorzaken zijn naar de trek/hang naar alcohol en ben daarom extra goed op mn voeding gaan letten afgelopen dagen en hoop het mede hiermee mn trek naar alcohol te kunnen minderen/stoppen en ben nu begonnen met magnesium voetenbaden om zo het te kort aan te vullen en verders zal het ook met wilskracht moeten gebeuren Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen, Dagpact: Rosa Kruidenthee Lars Momentum jowan Sonnetje Quinn Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Is er geen ander middel dat de trek kan remmen wat jij wél mag hebben MarQ? Maar goed op je voeding letten zal vast ook een hoop schelen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Een goede morgen allen, Goed eten helpt zeker, je gooit toch ook geen water in je auto als je wilt rijden? Voor mij blijft echter de geestelijke en mentale stappen het belangrijkst. jowan zei het mooi gisteren: zolang je nog een waarde toekent, ergens in je hoofd, aan drinken blijft het worstelen. Die knop moet om: drank heeft geen enkele waarde (als je de lange termijn effecten van de kortstondige euforie aftrekt is het zelfs een vette, dikke roodstand) dus dat plaatje moet in je hoofd. En dat je leven zonder alcohol maar met problemen maar ook mogelijkheden over het algemeen best ok is. Houd het droog allen vandaag! Skyer en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen, Dagpact: Rosa Kruidenthee Lars Momentum jowan Sonnetje Quinn Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen allemaal, Straks lekker naar yoga, Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Die knop moet om: drank heeft geen enkele waarde (als je de lange termijn effecten van de kortstondige euforie aftrekt is het zelfs een vette, dikke roodstand) dus dat plaatje moet in je hoofd. Houd het droog allen vandaag! heel mooi gezegd dit !!! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Straks lekker naar yoga, Fijne dag allemaal Veel plezier bij yoga! Wens iedereen een heel fijne en droge woensdag toe. Ik zit nu aan de koffie verkeerd, ook weleens lekker om te proberen . 12 oktober 2016 bewerkt door Skyer rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemorgen,Dagpact:RosaKruidentheeLarsMomentumjowanSonnetjeQuinnNadia Rapilos Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Te veel koffie en al een pakje sigaretten leeg. Hoe druk kun je je maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Er ligt elke dag een wereld van onmogelijkheden voor je open. Precies in evenwicht daarmee ligt er elke dag een wereld van mogelijkheden voor je open. Het is een kwestie van kiezen: links- of rechtsaf. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Goedemiddag, iets latere aanmelding! Dagpact:RosaKruidentheeLarsMomentumjowanSonnetjeQuinnNadia Rapilos Asterix Draaiorgel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 (bewerkt) Quinn, hoe laat moet/mag je? Laat je alsjeblieft je harnas thuis? Laat je blote nek maar zien, en als ze toch gaan proberen om je daar te pikken, roep ons dan maar. Succes en sterkte! 12 oktober 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Mooi gezegt Kohtje.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Beterschap Pinkman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden