Momentum Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Mooie maandag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goedemorgen Ik ga er weer wat moois van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Nadia Mooie maandag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Dagpact; Momentum Nadia Bor Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goedemorgen allemaal Bor, was jij gisteren niet 25 jaar getrouwd ? Hoe was het feest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan al klaar. . We gaan er inderdaad een mooie maandag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Nou, dan toch van harte gefeliciteerd Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum Nadia Bor Rapilos jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Dagpact: Momentum Nadia Bor Rapilos jowan Lars Kruidenthee Goeiemorgen. 'Maak er wat van' Schrijf ik dan voor jullie. Me na een onrustige nacht beseffend dat ik dat dus tegen mezelf zeg. Nu komt het er op aan. Het droog zijn lijkt weer wat gewoner. Oja..dit is het dus. Alles komt binnen, vol, fijn, niet fijn, moeilijk, het drukke hoofd. Meer beren zien dan nodig is. Nu komt het erop aan. Hiermee te dealen. Ook te onderzoeken. 'Te doen' wat ik allemaal in de afgelopen jaren heb opgestoken. Nee, geen drank, ook vandaag niet. Laat maar komen...laat maar zijn. Ik maak er wat van. Heb een goeie dag. erik, Asterix, blondie6173 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goedemorgen, zijn we weer, fris en helder. Straks oloog verblijden met mijn aanwezigheid, maar eerst koffie. Dagpact: Momentum Nadia Bor Rapilos jowan Lars Kruidenthee Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 (bewerkt) Dubbel 26 september 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 .... Straks oloog verblijden met mijn aanwezigheid, maar eerst koffie. Dagpact: Momentum Nadia Bor Rapilos jowan Lars Kruidenthee Quinn En dan ook het dagpact verblijden met je aanwezigheid? Kun je jezelf ertoe aanzetten om het andersom te zien? Jezelf verblijden met een bezoek aan de (?)-oloog en jezelf motiveren met je aanwezigheid op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Dagpact: MomentumNadiaBorRapilosjowanLarsKruidentheeQuinn Basta Gauw erbij om Quinn op z'n plek te houden. Fijne dag allemaal. smart en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Dagpact: MomentumNadiaBorRapilosjowanLarsKruidentheeQuinn Basta Asterix Waarom heet het eigenlijk psycholoog? Vertellen ze nooit de waarheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Nadia Bor Rapilos jowan Lars Kruidenthee Quinn Basta Asterix Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Loog is de verleden tijd van liegen. En dan hebben we ook nog de psyche-hater, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 En dan ook het dagpact verblijden met je aanwezigheid? Kun je jezelf ertoe aanzetten om het andersom te zien? Jezelf verblijden met een bezoek aan de (?)-oloog en jezelf motiveren met je aanwezigheid op het dagpact? Nou, op korte termijn word ik niet blij van hem, maar op de langere waarschijnlijk wel. En het dagpact voor een extra stukje motivatie, want na een uurtje psycholoog ben ik vaak rijp voor verdoving en andere onverstandigheden. Daarom dus. En omdat iedereen natuurlijk onwijs blij is met mijn aanwezigheid #datwassarcasme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Herkenbaar, trekmoment na overprikkeling der zintuigen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Quinn, onwijs is misschien wat veel van het goede, maar ik ben zeker blij met je aanwezigheid hier. Hoe dof je bestaan voor jou misschien ook lijkt, man, wat glans jij. Prachtspiegel. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Goeiemorgen! Hier gebeurt een boel, teveel om te beschrijven maar dat komt vast later eens. In elk geval maar eens die afspraak met de huisarts gemaakt ivm de maagpijn. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Zeg dat maar tegen je oloog, Quinn: Kohtje vindt me een prachtspiegel, Van Kruidenthee kreeg ik een hartje en Basta wil dat ik die beerput in taal omzet. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Toine, je hebt vandaag nog niks over het weer gezegd! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Zit ik gewoon weer in een warme zon op een terras voor lunch! Ik hou van dit soort nazomer!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Ik vind het wel genoeg nu, het is tijd voor vorst, en dan niet Willie, maar de kille variant...eh, net als Willie dus. Koning klant. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Komt door de jenever, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden