Spring naar bijdragen

Maandag 26 september 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

Niet te lang aankijken Bor,

Anders even naar de huisarts.

 

En ik..ga even naar het dorp.

Kijken of ik leuke enkellaarsjes kan scoren.

Daar kunnen als het goed is mijn steunzolen in, en zijn natuurlijk veel leuker, dan die plompe wandelschoenen die ik dagelijks draag.

Jullie horen nog wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

............

Ik dacht als ik gewoon spoel en niet doorslik is er niks aan de hand maar dat is eigenlijk

toch niet helemaal zo, of zo. Ik weet niet precies...er gebeurde wel wat maar wat kan ik niet zeggen,

dat is een gevoel.

 

Vergelijk het met je hand niet in het vuur steken omdat je dan je hand verbrandt.

In plaats daarvan je hand tegen het kachelruitje aanduwen.. je hand komt niet in het vuur, toch gebeurt er wel wat.. dat is ook een gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van de schoenwinkel

Laarsjes gekocht, maar ga ze weer terug brengen.

Zitten niet lekker.

Net een uur mee binnen in huis gelopen.

Wel 12 paar gepast, en weer gefrustreerd weg gegaan.

Dan koop ik wel wat, maar met een ontevreden gevoel omdat ik toch wat moet 

Pfff, wat een armoe zeg, die stomme steunzolen ook.

Ik slip overal uit en als niet, dan zijn de schoenen eigenlijk te klein.

Daarnaast zijn mijn voeten heel lang en smal

Een soort flipper voeten dus  :blush:

Nou ja, ik drink niet, maar dit zijn echt triggers hoor.

Ben maar snel gaan strijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een flink sombere dag. Gek is dat want dan vergeet ik helemaal de dag van gisteren waarin het toch redelijk goed is gegaan.

Dat kon ik vroeger wel, maar nu is het net of deze dag weer heel zwaar weegt. Vrijdag ga ik weer naar de neuropsychiater en ik hoop dat de medicatie verhoogd kan worden. Het moet een keer goed komen. Het is wel zo dat 79% van de mensen die dit krijgen depressief wordt. .Pffffftt  :(  Dadelijk maar eens een lekker happie eten. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,

Omdat het gisteren wel redelijk goed ging, heb je toch best kans dat je langzaam aan het opknappen bent hoor.

Het kan helaas ook niet zo zijn, dat alle depressieve gevoelens plots klaps weg zijn.

Dat gaat vaak met golf bewegingen

En medicatie, heeft vaak heel lang nodig om goed aan te slaan.

Moed houden hoor.

Vandaag een off-dag, morgen misschien weer beter !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit,

Ik ga al naar speciaalzaken voor schoenen.

Je moest eens weten, heb echt al kapitalen uitgegeven aan hele dure schoenen, en dan zitten ze achteraf nog niet goed

 

En Bor,

Ik neem mijn steunzolen ook mee naar de winkel, en laat me ook uitgebreid helpen en adviseren.

Maar de zolen zijn vrij dik, en dat in combinatie met lastige voeten, wordt dat negen van de tien keer dus geen succes.

Dan denk ik in de winkel dat ze wel aardig zitten, en wat niet lekker zit moet wennen.

Maar nee, dit is weer niks.

 

Ik denk dat ik juist maar eens naar goedkope grote schoenenzaken ga, dan heb ik meer keus misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Lars !

 

ik heb een webshop waar ik ze in verkoop 

 

het duurde even voor ik het kon, maar ik vind de knipoog zo leuk dat ik het perse wilde leren en verkopen 

Verder is haken niets voor mij, hoewel ik vanmiddag aan een blokfluit-hoesje ben begonnen 
 

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen :)

 

Leuk mutsje, Vol!

 

Rapi, ik ben ooit verkoper in wandel- en bergschoenen geweest. Langer dan een half uur schoenen passen heeft geen zin, want dan voel je niet meer of schoenen goed zitten of niet. 12 paar is echt te veel. Daarnaast is het moment van passen ook belangrijk, omdat voeten bij het opstaan minder dik zijn dan aan het einde van de middag. Dat kan een halve maat schelen. Als je de neiging hebt om te klein te kopen, dan dus 's middags passen.

 

En in de winkel een half uurtje passen, is eigenlijk niet lang genoeg. Thuis inlopen en dragen en dan nog een keer beoordelen of ze goed zitten. Zo niet gewoon terugbrengen. Daar hoef je geen frustraties over te hebben, dat is normaal. Schoenen moeten vanaf het eerste moment lekker zitten, anders zullen ze dat nooit doen. En verder goed inlopen. Ik doe daar gerust een maand over met nette schoenen. De eerste paar weken worden nieuwe nette schoenen alleen binnen gedragen.

 

Als je moeilijke voeten hebt, zijn op maat gemaakte schoenen niets voor jou?

 

Ik heb gisteren ook nieuwe schoenen gekocht. Gebaseerd op ouderwetse werkschoenen. Retro style, lekker eigenwijs.

 

2ro14sy.jpg

 

 

;)

 

jowan, leuk dat je italiaans leert. Elke dag een kwartiertje het nieuws lezen in italiaans zal je erg goed helpen. Maar uitspraak is ook belangrijk. Laatst sprak ik het woord "gnocchi" uit en blijkbaar deed ik dat al 20 jaar fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...