haddock Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Harstikke gefeliciteerd, Bol! Vele jaren en beterschap. Het is jaren geleden dat ik 'n dagdraad gestart heb, maar nu kan ik het niet laten. Net thuis uit een van mijn laatste avonddiensten, prepensioen naakt. En voor alle droogstoppels en beperkte nathalzen 'n ouwe van mij: hou 't zo droog als je zelf wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 (bewerkt) . 8 januari 2017 bewerkt door Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Bolletje van harte meis. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Goedemorgen allemaal, Bollie, van harte gefeliciteerd, en nog vele vele jaren ! Ben niet zo goed in plaatjes en slingers, maar zijn je van harte gegund hoor. Maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 En hier, om 8.15 beginnen. Dus hup, jas aan, en op de fiets, Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Goedemorgen. Dagpact: Lars Bolletje van harte dat is een plaatje waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Dagpact; Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Bolletje, heel erg veel gefeliciteerd!! Je eerste 65e verjaardag.. dat er nog maar veel mogen volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Goedemorgen! Heerlijk kadootjes en ontbijt op bed gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Vol ook jarig? No een plaatje opzoeken dus. Van harte Vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Ben jij ook jarig, Vol? Je staat niet in het lijstje... Maar áls je jarig bent, dan jij natuurlijk óók van harte gefeliciteerd. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Bolletje, Van Harte Gefeliciteerd! 65 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Yes, 38 jaren jong Heb mijn geb.datum maar bij profiel ingevuld nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Vol ook van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Heeeee... nou sta je ineens wél op het lijstje... Dus voor jou je eerste 38e verjaardag... Nou, dat er voor jou ook nog maar veel mogen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Fijne dag, de jarigen maar ook diegene die nog niet jarig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: LarsRapilosVol jowan De jarigen proficiat, dat het een mooie dag moge worden voor ons allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Goedemorgen frummers. Geen zon, wel lekker vredig buiten... En binnen staan koffie en thee klaar. Nu eerst even de slingers ophangen Dear Vol, van harte, je dag is mooi begonnen lees ik, laat de rest ook heerlijk zijn. Lieve Bol, ook van harte, dat je maar een fijne dag mag hebben en dat er een mooi en gezond jaar voor je in het verschiet ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Voor de jarigen, Bol en Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Tjonge jonge, wat een feestgedruis op het forum! Hartelijk gefeliciteerd Vol&Bol! Dagpact: Lars Rapilos Vol jowan Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 .... moet ik natuurlijk wél de koffie en thee ook neerzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Wat een feestelijke opening vandaag! Prociat jarigen! Maak er een mooie dag van! Ik ben helemaal verkreukeld uit bed gekomen, man wat heb ik lang en diep geslapen. Was nodig denk ik. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Van harte! Ik drink er een extra kop koffie op! Dagpact: Lars Rapilos Vol jowan Basta Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Inderdaad een super gezellig begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Dank jullie wel voor de felicitaties en Vol jij ook van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden