Spring naar bijdragen

Ik ben

Quinn

Aanbevolen berichten

Gisteren was het feest hier. Niet alleen omdat mijn dochter kwam (ze studeert in Limburg), maar ook omdat de stad bevrijd is van de bisschop. In 1672, maar hwt voelt als gisteren! Ja echt ;)

Maar okee, anders altijd typisch zo'n dag dat ik alleen de kroeg uitging om thuis verder te drinken. Dus aan één kant wilde ik alles vermijden. Maar toch wil ik ook gewoon doorgaan met alles. Lastig. Uiteindelijk wel 's avonds de stad in geweest. Vuurwerk gekeken. En daarna naar huis. Nuchter, al was het moeilijk.

Gronings ontzet? Was vast erg gezellig in de stad :)?

Maar je bent in ieder geval droog gebleven, dat is ook een mooie 'overwinning', maar dan op de drankduivel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het weekend is zo goed als voorbij, nou ja, vannacht komt nog natuurlijk, maar de sociale dingen zijn klaar. Best druk geweest. Oudste dochter was er het weekend en die zie ik momenteel niet heel vaak, omdat ze ver weg studeert. En mijn schoonouders kwamen die whisky ophalen natuurlijk. Ze namen haar meteen een stuk mee voor de terugweg. Het was geen gemakkelijk, maar wel een nuchter weekend. Ben er wel blij mee. Dag zes vandaag.

Morgen begint het werken weer. Ritme en structuur en dat soort. Denk dat het op zich wel gaat helpen, al word ik niet heel blij van stress en druk. Ik weet te goed hoe ik daar altijd mee om ben gegaan, evenals dat het nu voor eens en voor al anders moet. Tanden op elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Sheila.. Ja tanden op elkaar. Ik weet ook hoe ik omging met stress en werkdruk.. Na het werk tijdens het koken eerste glas en de hele avond door. Nu niet meer.. dus tanden komen van pas vandaag

Zal blij zijn als het avond is..

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Collega is er niet, ik heb Veronica vol open. Straks een overleg, ben aan het uitzoeken wat ik had zullen doen. Denk niet dat ik dat nog voor elkaar krijg voor tijd.

Afspraak bij de psych was dubbel. Hij vond dat ik mooie positieve punten van mezelf heb benoemd, maar doorziet ook meteen dat ik er zelf geen zak van geloof. Verder werken dus. Volgende week weer een afspraak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aiai.. meneer kijkt graag hoe een ander strijkt?? gelukkig geen pint erbij en hand onder je broeksriem (opletten wat ik schrijf?) ;-)

Ik kijk eigenlijk nu gewoon graag tv, alleen is er nooit iets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...