Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Aan zee is warmte altijd beter uit te houden. Het strand was prima, zo ergens wat te eten zoeken en dan verder buiten zitten. Hebben zowaar slaapplaatsen weten te scoren, nog een dag feest hier.

Geen drank, wel inmiddels mn vierde ijsje. Ach nou ja, ik moest toch wat aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Score van vandaag: vijf ijsjes, drie pannenkoeken en twee hamburgers. Krijg trek van de combinatie zee en zon :P

 

Dag één is bijna klaar, maar ik weet best dat het moeilijkste gedeelte nog moet komen, de nacht. De kinderen liggen net op bed, mijn partners zijn ook prima slapers en dan ben ik voor het eerst vandaag echt alleen. Gewoon niet doen. Dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Me2.. ben ook nogal zwart-wit.. ken maar weinig grijstinten.. sommige mensen noemen dat gedrevenheid en passie.. voor mijzelf is het gewoon regelmatig het gevoel dat ik op de rem moet trappen anders loop

ik mezelf opnieuw voorbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, gedrevenheid en passie, dat klinkt veel mooier hè. En het is ook waar, maar je zou er minder in door moeten slaan. Mij noemen ze excentriek, vooral als ik stomme dingen doe. Noem het liever gewoon stom, dan doe ik er misschien eindelijk eens iets aan.

Zorg goed voor jezelf Lieve, er is maar één van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sla in alles door..Mijn moeder zei dat vroeger tegen mij.. jij bent zo een vechter en eigenlijk het enige wat ik wilde is afentoe eens een schouderklopje van mijn vader.. och dat klinkt wel heel zielig..

 

Excentriek ja, dat is ook mooi.. waarschijnlijk zullen mensen ook van jou denken dat je je niet veel aantrekt van wat anderen van je denken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja.. ik ben liever geen alcoholist.. nee plaag je Quinn. 

 

Mijn ouders leven nog, maar zouden het nooit begrijpen. Heb er lang over gedacht om het aan te kaarten, maar dan tot het besef gekomen dat dat toch geen zin heeft.

 

Goed bezig Froomey.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, soms vind ik het wel prima om een alcoholist te zijn. Omdat je dan zo duidelijk een probleem hebt, waar ik me prima achter kan verstoppen en verder niks hoef te doen met onderliggende problemen. Want die voel ik minder met drank op, evenals de noodzaak om daar iets mee/aan te doen. Ik las hier ergens, geen idee meer wie het schreef, alcohol is niet mijn probleem, maar mijn oplossing. Daar kan ik me redelijk in vinden, zij het dat de alcohol een schijnoplossing is en schijnveiligheid biedt. Want van binnen blijft het verrot en onleefbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je.. was Kohtje die dat vanochtend heeft geschreven. Alcohol is inderdaad schijnveiligheid, want in zee (niet Ameland ;)) maakt het de problemen alleen maar groter... goed dat weet je.. ff puber afzetten nu bij "vriendin" met waarschijnlijk al glas koude witte wijn in haar hand.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...