Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

En weg reactie, stom. Maar goed, ja, alcohol is zo geaccepteerd dat het raar is als je het niet neemt. Daarom vind ik het verl lastiger om met drinken te stoppen dan met coke. Stond ze al klaar voor je? Ik vind het stoer dat je doorgereden bent!

't Is mijte warm om te fietsen. Heb Will en Grace samen op pad gestuurd, houd ik de kinderen wel in de gaten. Veel leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drank bij de kapper, tijdens het shoppen, nieuwe wagen.. fles champagne cadeau..Alcohol kun je overal kopen, coke is iets anders. 

Ja ja ze stond al klaar.. ze had net een lekkere fles chardonnay geopend (haar woorden..kak). Puber moet nog wel gehaald worden, maar dat ga ik niet doen.. 

 

Groot gelijk.. inderdaad veel leuker naar de kinderen kijken terwijl ze genieten van het water..  :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja, dat lag hier ook standaard in de ijskast, champagne. Maar goed, de mensen in mijn lijstje weten wel beter dan whisky voor me te kopen. Nu ikzelf nog.

Vandaag ging okee. Het euforische van gisteren is weer weg, maar de desolatie nog niet terug. Ik ben er nog, volop bezig met mijn tweede dag.

Ik schreef "zoveelste tweede dag", maar laat ik het positief houden en niet te ver terugkijken. Straks weer thuis, de veilige basis vol valkuilen.

De kinderen hebben genoten, breng zelden zoveel tijd actief met ze door geloof ik. Al willen ze inmiddels geen ijs meer :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik weet best hoe laat het is. Veel te laat om nog wakker te zijn op een gewone dag, zomaar midden in de week. Maar ik kan niet slapen, ben gaan piekeren, weet hoe ik mezelf alsnog in slaap zou kunnen krijgen. Daarom ben ik nu hier. Want ik wil het niet. Wil niet een glas vullen en legen en de volgende pakken, net zo lang tot de fles leeg is. En daarom lees ik nu weer hier, over de voordelen van niet drinken en dat whisky me niet leuker maakt. Ik wil dat donderdag dag drie is, niet opnieuw dag één.

Gewoon niet doen. Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja, ik vind het erg moeilijk om het hele safety net weg te gooien. Al is het natuurlijk helemaal geen safety net, maar een valkuil.

Heb vriend wakker gemaakt en daarna nog een paar uur wat geslapen. Vandaag maar kalm aan, het wordt te warm om iets te doen. Bioscoop is misschien wel een idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, 

Goed dat je de nacht door bent gekomen zonder drank. Drinken jouw partners nog? Anders zou ik inderdaad alles weg doen wat je in huis hebt, geeft toch wel wat rust (bij mij toch)

 

Laatste dagen voordat het weer "echt" werken zal zijn;.

 

Fijne dag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend drinkt soms een biertje, kan ik prima tegen want ik heb echt een hekel aan bier. Dus dat hoef ik niet. Vriendin drinkt zelden, alleen bij een etentje ofzo. Dus ja, eigenlijk moet ik het weggooien. Zou ik echt zelf moeten doen, anders werkt het niet. Komt er een goed moment, denk je?

Jij werkt vandaag vanuit huis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zeker.. nu is het beste moment.. Zou dat toch doen Quinn, je bent zo goed bezig.. 

 

Ik werk nog thuis vandaag, kan het nog niet opbrengen om onder te veel mensen te komen.. schaam me nog erg. Zie er ook wel erg tegenop om volgende week 

terug te gaan, hoewel ik erdoor zal moeten dat weet ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaat de schaamte dan precies over? Ik bedoel, lijkt me dat je niet met je collega's tijdens het werk een borrel doet samen en nu ineens niet? Of vind je dat je met hen over het stoppen moet praten?

_vloekt_ dat weggooien is voor mij blijkbaar echt een groot ding. Twee, drie maand geleden nog veel weggegooid, maar er staat weer net zoveel. En nee, het koopt zichzelf niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er zo genoeg van om te liegen.. dus inderdaad ik zou misschien moeten praten over het feit dat ik een drankprobleem heb en opnieuw ben hervallen. Schrik dat ik dan ook meteen mijn baan ga kwijt raken en zo gemakkelijk is het niet

om ander werk te vinden. Op die paar dagen van veel te drinken heb ik er gewoon weer een puinbak van gemaakt. Hoe gemakkelijk zou het nu zijn om alleen daarom al een slok te nemen.. echter zou het zeker niet bij één slok blijven. 

 

Staat er nog zo veel dan Quinn?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat voor werk je hebt en hoe je relatie met je werkgever is, maar mijn persoonlijke ervaring is dat eerlijkheid gewaardeerd wordt. Als je geluk hebt met je werkgever, bieden ze je zelfs hulp aan. Neem die slok maar liever niet, de puinhoop wordt er alleen maar groter van.

Veel? Ik vond het niet veel, dat is best schrikbarend. Dertien flessen. Dat zou krap een week zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga er nog wat verder over piekeren.. ik heb wel geluk met mijn werkgever maar dit is nog iets anders hé. Is het slecht als ik denk dat nog altijd een drankprobleem bij mannen meer w geaccepteerd dan bij vrouwen? 

 

Dertien flessen sterke drank?? Giet het gewoon weg.. of geef het aan de buren ;-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Punt is dat ik mijn hele leven mijn lat al steeds hoger leg dan goed voor me zou zijn.. vandaag geen afleiding alleen werken. Hoewel het niet hard is aangezien ik veel aan het piekeren ben.

Zal blij zijn als het avond is.. Ben ook alleen en heb het moeilijk, maar heb mijn pil genomen dus kan toch niet drinken. Als ik die niet had genomen weet ik het niet eerlijk gezegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je die genomen hebt. Heb je verder eigenlijk nog hulp, naast de AA? Piekeren helpt niks, krijg ik altijd te horen.

Ook voor die hoge lat is hulp misschien een idee. Want je wordt er doodmoe van.

Net gedoucht, moet echt wat aan mn ritme doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt hoor piekeren helpt niets.. Vanaf volgende week naar psycholoog, ze is nu op vakantie.

 

Dat ritme komt volgende week wel weer in orde zeker.. Met dit warme weer en thuis werken is mijn ritme ook niet zoals het moet zijn hoor. ​Andere dagen om half 7 al in de auto..

schilderij op mijn gezicht, hakjes aan.. en nu.. kan me eigenlijk niet schelen. Ga jij nog iets doen vandaag? Is de tweeling bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tweeling is met vriendin naar het zwembad, vriend mocht weer werken. Denk dat ik me straks ga inlezen voor volgende week. Dan weet ik tenminste wat ik ga doen van tevoren.

Ik werk soms thuis, soms op kantoor. Ligt er vooral aan wat voor afspraken ik op een dag heb. Als ik lesgeef, ben ik er. Meestal. De koffiepot is vol, dat helpt me de ochtend wel door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...