Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Goede reis Quinn en lekker genieten van het weekend! En veel plannen maken hoeft niet als er maar 1 duidelijk plan is : niet drinken en lekker bij je gezin en vrienden zijn!
smart Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Grunn zag er al wat anders uit toen ik er net doorheen reed! gewoon minder leeg of zo.. Lika en basta reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 21 januari 2017 O ja, er gaat niets boven Grunn. En dat eigen bed. En m'n eigen keuken. Voor deze ene keer tussen twee mensen in slapen. Voeten op de eigen tafel leggen. Betere koffie. Twee kwetterende kinderen. And so on. Gewoon thuis, waar alles beter is. Singbluesilver, smart, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 ❤ mooi Quinn. Heerlijk voor je. En het kan vast vaker toch? Als het goed gaat?
lady jane Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 thuis is speciaal wordt misschien wel nooit meet helemaal vanzelfsprekend geniet ervan Quinn.
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Best bijzonder ja, dat thuis zijn. We proberen om er een gewone zaterdag van te maken, dus sporten en werken en dat soort dingen gaan gewoon door. Is het idee. Behalve dan dat zo'n mijn thuiszijn een uitstekende reden vond om niet te gaan sporten. Dus net terug van die verdraaide kinderboerderij. Brownie met banaan in de oven. Koffie loopt de hele dag door. Alles is best rustig, daar ligt het niet aan. De onrust zit in mijzelf. Nog maar even aangemeld voor het dagpact. Hier is het duidelijk ook weer een rare dag. Jammer. Singbluesilver reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Ah Quinn, kon ik die onrust maar even uit je ''knippen''. Al was het maar voor dit weekend. Lukt het je bij het moment te blijven? Dus nu alleen die brownie met banaan bijvoorbeeld. Voor jezelf het moment beschrijven, alle geuren, de beloofde smaak, etc. Soms lukt het me en helpt het enorm.
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Geliked om je een hart onder de riem te steken. Thuis ben je nog niet uit je gewoonte denk ik. Ook hier moet het nog normaler worden om niet te drinken als je je onrustig voelt. Probeer te genieten en niet te ver vooruit denken
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Thuis is nu een beetje raar vandaag. Dat is eigenlijk niet zo raar toch. Dat gaat wel weer over. Daar heb ik alle vertrouwen in. Echt. ❤
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Nee, nog niet. Als ik er morgen voor negen uur ben, mocht ik er een nacht aan plakken. Dus ben nu bij mijn vriend, die morgen tegen half zes gaat rijden. Ik kan goed mijn zin doordrijven. smart en Lika reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Ja, ik keek vet schattig. Nou ja nee, eigenlijk zei ze "als jij echt denkt dat je hier maandag zo vroeg kunt zijn..." en dat heb ik als toestemming opgevat. Vinger, hand. smart reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Haha hadden ze natuurlijk helemaal niet verwacht vanuit het hoge noorden. Maar jij doet dat gewoon
smart Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 en bent misschien wel ECHT erg lief! hihi
Quinn Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 januari 2017 Heel prettig weekend gehad en nog helemaal geen zin om weer met het hier en nu bezig te zijn. Dus eerst wat geratel over het weekend, want dat is veel leuker. Vrijdag waren we thuis compleet, minus oudste dochter. Vriendin had zelf eten... laten brengen, gelukkig niet gekookt. En zelfs het geharrewar van de tweeling die allebei de badkamer in wilden, maaar absoluut niet meer tegelijk, was prettig. Zaterdag van die gezinsdingen, boodschappen, iets met de kinderen, zelf goed eten koken. Tijd voor beide partners kunnen maken. En geen minuut in mijn studeerkamer doorgebracht. Vinden ze hier nog wel een aandachtspunt. Want ja, dat is de plek waar ik meestal drink. Dronk. Jeweetwel. Ben ik toch ineens bij hier en nu. Moeilijk weer om te schakelen. Eenzaam ook, ik ben erg gehecht aan mijn mensen. Moeilijk om weer te praten over vroeger, vandaag dan ook niet gedaan. Zag zonet een betoog over godsdienst en niets ten nadele van Bor, maar ik ben daar zo allergisch voor, dat ik het niet eens kan lezen. Nee, ik ben er nog niet. Morgen maar weer proberen. Sita2 reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Geplaatst 23 januari 2017 Even lekker terugkijken op een goed geslaagd weekend quinn. Daar mag je ook wel even bij stilstaan en dan langzaam hoofd weer omdraaien en vooruit kijken. Komt wel goed Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Geplaatst 23 januari 2017 Rustig aan. ❤️ Quinn reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Geplaatst 23 januari 2017 Pfft wat een omschakeling dan. ((Quinn)) Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 januari 2017 Klopt, heel veel slechtere weekenden. Veel slechter ook. Er ging eerlijk gezegd niets mis afgelopen weekend. Best uitzonderlijk, meestal zoek ik wel ergens problemen op. Manieren om de onrust kwijt te kunnen. Nu niet, behalve de sigaren dan, maar ach, die moesten toch ook een keer op. Ik had biefstuk gebakken, man, wat had ik daar zin in. Snap wat je bedoelt Lars, je realiteit verschuift en er komt meer perspectief. Een echt thuis, een plek waar je graag bent en mensen die belangrijk voor je zijn. Een doel om naar toe te werken en een reden om door de week hard je best te doen. Lika, lady jane, basta en 2 anderen reageerden hierop 5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden