Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Ha Quin,

Leer je een beetje kennen door een aantal bovenstaande berichten. Ik heb echt respect voor je en wil je veel succes wensen. Alles heeft zin en ik gun je inzichten in jezelf. Probeer die warboel die in je zit draadje voor draadje af te wikkelen door je zelf te ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed voor mezelf zorgen is vast niet om half drie buiten zitten roken. Maar herkauwen duurt nou eenmaal lang. Het weekend over blijf ik nog hier, maandag ga ik de behandelgroep in. Ben nu vooral sceptisch. Waarom zou therapie nu wel werken? Wat is er anders? Ben ik anders? Wil ik echt alles boven laten komen, weer doorleven om het los te kunnen laten. Negeren is zoveel gemakkelijker. En het werkt ook zo goed hè...

Beeldend therapie, moet ik straks toch nog aan die kleurboeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb niet veel tekst om op jullie lieve comments te reageren, dus heb ik maar likejes uitgedeeld, maar verdorie, wat vind ik jullie reacties waardevol. Dus ja, bedankt. Bob zei het gisteren geloof ik op het dagpact en ik sluit me erbij aan, het forum voelt als een vriendengroep. En met vrienden ben ik blij. Dus, dat.

 

Zit momenteel enorm hoog in mijn angstlevels, zoals misschien was opgevallen. De alcohol en andere niet nader genoemde stoffen zijn in behoorlijke mate uit mijn systeem verdwenen en daarmee ook de verdoving, demping en een groot deel van de muren om de kolkende diepte. Ben ik minder blij mee, overspoelende angst is niet iets waar ik op zit te wachten. Angst om de grens naar de waanzin over te stappen, om echt door te slaan en te knappen. Angst om toch weer de kant op te gaan waar ik mezelf wat aan doe, om de angst en paniek maar op te laten houden.

 

Kortom, ik zit hier momenteel best wel op een goede plek.

 

Mantra van de dag: morgen komt mijn Dagje. Tot die tijd moet ik het kunnen redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De puntjes staan goed, maar het is wel ernstig spreektaal basta. Maar het zij je vergeven, omdat jij het bent enzo. En kleien, tja, dat heb ik inderdaad een keer gedaan. Heb nog nooit zo effectief een bonk klei in elkaar gemept. Ook een uitingsvorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...