Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Als mijn man naar mijn bevelen zou luisteren, die gebaseerd zijn op mijn angst dat hem iets overkomt zou hij een slaphangend kasplantje zijn.

Om over de kinderen maar te zwijgen. Die zeggen al 'Jahaa!' voordat ik iets gezegd heb.

 

Quinn, er gebeurt niks, ZE zijn allemaal op dat blondje in Amerika gericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja, ik reageer overdreven, I know. Maar blegh. Nou ja, het is vast indrukwekkend en blij dat ie erbij is. Denk ik.

Zonet even met thuis gebeld, het mocht. Gaat best aardig daar. Sinterklaas is aangekomen, hoorde ik. We hebben het gesprek al drie jaar gevoerd, maar zodra Sint voet aan wal zet, gelooft zoon weer heilig. Dochter niet, die vroeg zeer pragmatisch of ik de cadeautjes voor 5 december al wel had geregeld. Kleine heks.

Onrust is nog hevig. Ik stamp heen en terug van mijn kamer naar buiten om te roken en via de koffie weer terug. En een half uur later weer. Nog niet echt met anderen gesproken ook, heb er geen fut voor ofzo. Dat ongeveer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen was er meditatie, prima excuus om op een mat te liggen. Tja, ben nu fysiek duidelijk niet denderend. En verder moet ik echt de focus ook van mijn lijf af zien te krijgen, kan er hier toch niks mee.

Ik ben niet getrouwd, dat mag maar met één hè, maar al wel enorm lang samen met. En al drie dagen niet aan het drinken, als ik donderdag brutaal mee tel dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Milder... werd alles door ouderdom niet juist pittiger? Heb zin om Cohen te gaan luisteren, mar beter niet nu.

Zal Jane afwachten dan. Jij vandaag weer wat beter Lars?

Moet hier straks eten, vinden ze. Twee dagen niet eten en ze zijn bang voor hongerstaking ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...