Yogi Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Ha Quin, Leer je een beetje kennen door een aantal bovenstaande berichten. Ik heb echt respect voor je en wil je veel succes wensen. Alles heeft zin en ik gun je inzichten in jezelf. Probeer die warboel die in je zit draadje voor draadje af te wikkelen door je zelf te ontwikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 (bewerkt) Succes Quinn, dat klinkt zo suf, succes. Maar ik heb enorm respect voor de stap die je gezet hebt. En ik hoop gewoon dat het je verder gaat brengen. typo 17 november 2016 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Succes zeg Hou volllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goed voor mezelf zorgen is vast niet om half drie buiten zitten roken. Maar herkauwen duurt nou eenmaal lang. Het weekend over blijf ik nog hier, maandag ga ik de behandelgroep in. Ben nu vooral sceptisch. Waarom zou therapie nu wel werken? Wat is er anders? Ben ik anders? Wil ik echt alles boven laten komen, weer doorleven om het los te kunnen laten. Negeren is zoveel gemakkelijker. En het werkt ook zo goed hè... Beeldend therapie, moet ik straks toch nog aan die kleurboeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogi Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Waar ben je bang voor Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Dat het elastiekje uiteindelijk knapt en ik definitief gek word. Dat is de kern van de angst, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goed gek hoeft zo gek nog niet te zijn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Misschien is het elastiekje dat knapt, alles waaraan je vasthoudt. Niet meer hoeven te vechten en vasthouden scheelt een bak energie. Dus 'niet-sterkte' Quinn! Wens je een ontspannen dag -voor zover mogelijk. En RESPECT voor wat je doet! Quinn en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Oh Quinn, wat een afschuwelijke rotangst. Neem je de knuffel van je zoontje wel mee als je buiten gaat sidderen om half drie snachts? Morgen komt je vriendin, gelukkig. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Liefs van mij Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Succes vandaag Quinn. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Wat een rot angst! Toch is er een plekje, je bron, je ziel, waar het rustig is en waar jouw eigen waarheid schuilt I'm shore! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Heb niet veel tekst om op jullie lieve comments te reageren, dus heb ik maar likejes uitgedeeld, maar verdorie, wat vind ik jullie reacties waardevol. Dus ja, bedankt. Bob zei het gisteren geloof ik op het dagpact en ik sluit me erbij aan, het forum voelt als een vriendengroep. En met vrienden ben ik blij. Dus, dat. Zit momenteel enorm hoog in mijn angstlevels, zoals misschien was opgevallen. De alcohol en andere niet nader genoemde stoffen zijn in behoorlijke mate uit mijn systeem verdwenen en daarmee ook de verdoving, demping en een groot deel van de muren om de kolkende diepte. Ben ik minder blij mee, overspoelende angst is niet iets waar ik op zit te wachten. Angst om de grens naar de waanzin over te stappen, om echt door te slaan en te knappen. Angst om toch weer de kant op te gaan waar ik mezelf wat aan doe, om de angst en paniek maar op te laten houden. Kortom, ik zit hier momenteel best wel op een goede plek. Mantra van de dag: morgen komt mijn Dagje. Tot die tijd moet ik het kunnen redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Oe..ja heftig...en toch..... wat is het ergste wat je kan overkomen? Je zit op de juiste plek. We leven met je mee, op afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Dank je wel Kruidenthee. En niet overdrijven Gerrit Ben nu vast vooraf informatie aan het inwinnen over die beeldende therapie toestand bij anderen hier. Wisselende reacties. Oftewel, ik zal het braaf moeten afwachten. Vast ook beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Doe het nou maar, dat beeldende, sta er open voor. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden (het is mijn vak) Quinn en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Ja Quinn, ene, tweeë... hakken uit het zand en erin springen. Al is het maar voor de goeie verhalen. (staan de puntjes op de tweee goed?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Hihi...therapeutisch kleien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 De puntjes staan goed, maar het is wel ernstig spreektaal basta. Maar het zij je vergeven, omdat jij het bent enzo. En kleien, tja, dat heb ik inderdaad een keer gedaan. Heb nog nooit zo effectief een bonk klei in elkaar gemept. Ook een uitingsvorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Van die klei? Joh, dat is zes jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Laat maar. Was een flauwe impulsieve reactie van mijn kant. Laat het maar gebeuren...en sta open voor wat zich aandient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 (bewerkt) Maar het zij je vergeven, omdat jij het bent enzo. . Je bent echt ruimhartig sinds je detox, Quinn! Ai... 'hakken uit het zand' is ook lelijk. Nogmaals bedankt voor je vergiffenis. 18 november 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Niks mis met flauw zo hoor, goed tegenwicht voor mijn zwaarmoedigheid. Open staan... een kiertje is een begin toch? Wen er maar niet aan basta, ben nu gewoon vriendelijk omdat mijn meisje morgen komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 heerlijk ook ergens he gewoon laten gebeuren en kijken waar het je brengt en met klei-en word je niet gek hoor dat is zo aards Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden