Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Triggerwarning. 
Maar ik wil het toch delen.

De vrijdagen, de agenda, de optelsom van overtredingen. Het vliegt me aan, ik dreig erin te verzuipen. Mijn reactie is om het te verdoven, te gaan drinken, een willekeurig lijf te zoeken voor sex, mezelf te snijden. Voor mijn part allemaal tegelijk, als ik er maar bij weg kan komen.

Maar het gaat niet.

Ik drink nu zeven maanden niet meer. Drugs heb ik niet en voor ik weer een dealer durf te bellen, moet het wel heel erg zijn. Want wat als...  Een willekeurig lijf wil ik niet, dat voelt nu raar en verkeerd. Ik heb zelfs de apps van m'n telefoon gegooid. En m'n mes... ik wil het wel, heel graag. Even maar, niet heel diep, gewoon, genoeg om de scherpe pijn te ervaren, bloed te zien. Dan het ritueel van schoonmaken, opruimen, zorgen dat het niet opgemerkt wordt verder. Het is genoeg om me af te leiden van vroeger, dat weet ik. 

Er is geen verdoving meer. Alle muren komen op me af en ik kan geen kant meer op. Alleen maar door, vooruit. 
Niet verder piekeren vanmiddag, ik had het beloofd. Maar sommige dingen kun je niet stoppen.
Geplaatst

Ik lees je Quinn, maar wat kan ik zeggen? Hou jezelf vast Quinn, je bent zo mooi en lief en waardevol, sla je armen om je heen en hou jezelf stevig vast.
Ik doe dat nu ook met mij, armen om m'n eigen schouders, een beetje heen en weer wiegen, "ach, lief meisje", zeg ik tegen mij.

Kom, dan wiegen we samen...

Geplaatst

@Quinn: behalve de drugs herken ik alles. Drank, seks, pijn,... alles om iets te voelen, gedachten laten verstommen of net niet te hoeven voelen. 
Je bent al maanden hard aan het werk dus ik hoop dat ze je goed hebben ingeprent dat dit tijdelijke oplossingen zijn. En ja, dat is snel gezegd, minder snel gedaan. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...