Quinn Geplaatst 16 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2016 Ben vandaag echt verschrikkelijk irritant. Tikje hyper en moeite om mijn mond te houden. Waar uitstapjes al niet goed voor zijn. Zelfs een serieus bord eten weg weten te werken. Wordt het toch nog gekker. Sita2 reageerde hierop 1
basta Geplaatst 16 november 2016 Rapport Geplaatst 16 november 2016 Ik bespeur een mini-mini-vooruitgangetje... In elk geval van yoghurt naar vast voer. Loopt er niet nog zo'n dwarsliggertje waar je mee kunt gaan keten? Serieus, heb je contact met je medestrijders?
Quinn Geplaatst 16 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2016 Elke hap veertig keer, zoiets toch? Nee, niet echt contact, had nog niet echt zin om moeite te gaan doen. I know, slecht.
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 Stop! Nee, dat is niet slecht. Waar komt dat oordeel vandaan? Waar staat dat jij contact moet hebben met iemand nu daar? Komt tijd, komt....let it be... Veertig keer kauwen...oe...echt? Ik ga er op letten Goeie dag gewenst
Quinn Geplaatst 17 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 17 november 2016 Hmm ja, voor iemand die niet oordeelt over anderen, oordeel ik nogal scherp over mezelf. Maar hé, die ken ik dan ook goed.
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 Poeh gelukkig...vond het al veel....duurt de maaltijd wel heel lang..of krijg ik toch nog een slanke lijn haha! Waarom denk je dat ik zo 'fel' daarop reageer Quinn ?
Kore Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 Hmm ja, voor iemand die niet oordeelt over anderen, oordeel ik nogal scherp over mezelf. Ja dat was mij ook al opgevallen. Je schrijft ook met veel meer liefde over/naar anderen dan over/naar jezelf. Nergens voor nodig.....
Kore Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 De laatste drie regels zijn niet gequote, maar help...ik ben digibetisch
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 Zo gaat dat... hééééél véééééééél compassie voor de ander, bij gebrek aan compassie voor jezelf
basta Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 Hmm ja, voor iemand die niet oordeelt over anderen, oordeel ik nogal scherp over mezelf. Maar hé, die ken ik dan ook goed. Ja, als je zo snoeihard zou oordelen over een ander, zou ik denken: wat heeft diegene jou in hemelsnaam aangedaan dat je hem zo moet neersabelen. Hoe bevalt het gedetoxte brein, Quinn? De paniek is er in elk geval een beetje uit, klopt dat?
Sita2 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 (bewerkt) Lief zijn , voor jezelf dus! 17 november 2016 bewerkt door SvDolphin
bono Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 He quin effe hart onder de riem zit vooruit gang in zo te lezen en ja omgaan met verveling hort erbij wisten we in gebruik wel raad mee nou kop der veur gaat sneller dan je denkt succes
Quinn Geplaatst 17 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 17 november 2016 Zit nog te herkauwen, betere update volgt. Fysiek op zich okee, moet beter voor mezelf zorgen. Goh. Hoop therapie gepland, waaronder kleien en pmt en dat soort. Eerst op zes weken rekenen, daarna zien we verder. Welke god dan ook gedankt dat zaterdag mijn vriendin komt.
Yogi Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 Ha Quin, Leer je een beetje kennen door een aantal bovenstaande berichten. Ik heb echt respect voor je en wil je veel succes wensen. Alles heeft zin en ik gun je inzichten in jezelf. Probeer die warboel die in je zit draadje voor draadje af te wikkelen door je zelf te ontwikkelen.
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Geplaatst 17 november 2016 (bewerkt) Succes Quinn, dat klinkt zo suf, succes. Maar ik heb enorm respect voor de stap die je gezet hebt. En ik hoop gewoon dat het je verder gaat brengen. typo 17 november 2016 bewerkt door kruidenthee67
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 18 november 2016 Goed voor mezelf zorgen is vast niet om half drie buiten zitten roken. Maar herkauwen duurt nou eenmaal lang. Het weekend over blijf ik nog hier, maandag ga ik de behandelgroep in. Ben nu vooral sceptisch. Waarom zou therapie nu wel werken? Wat is er anders? Ben ik anders? Wil ik echt alles boven laten komen, weer doorleven om het los te kunnen laten. Negeren is zoveel gemakkelijker. En het werkt ook zo goed hè... Beeldend therapie, moet ik straks toch nog aan die kleurboeken.
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 18 november 2016 Dat het elastiekje uiteindelijk knapt en ik definitief gek word. Dat is de kern van de angst, geloof ik.
Bob Geplaatst 18 november 2016 Rapport Geplaatst 18 november 2016 Goed gek hoeft zo gek nog niet te zijn Quinn reageerde hierop 1
Eef123 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Geplaatst 18 november 2016 Misschien is het elastiekje dat knapt, alles waaraan je vasthoudt. Niet meer hoeven te vechten en vasthouden scheelt een bak energie. Dus 'niet-sterkte' Quinn! Wens je een ontspannen dag -voor zover mogelijk. En RESPECT voor wat je doet! Quinn en kruidenthee67 reageerden hierop 2
basta Geplaatst 18 november 2016 Rapport Geplaatst 18 november 2016 Oh Quinn, wat een afschuwelijke rotangst. Neem je de knuffel van je zoontje wel mee als je buiten gaat sidderen om half drie snachts? Morgen komt je vriendin, gelukkig. Quinn reageerde hierop 1
Kore Geplaatst 18 november 2016 Rapport Geplaatst 18 november 2016 Liefs van mij Quinn Quinn reageerde hierop 1
Skyer Geplaatst 18 november 2016 Rapport Geplaatst 18 november 2016 Succes vandaag Quinn. Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden