Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ben vandaag echt verschrikkelijk irritant. Tikje hyper en moeite om mijn mond te houden. Waar uitstapjes al niet goed voor zijn. Zelfs een serieus bord eten weg weten te werken. Wordt het toch nog gekker.

Geplaatst

Ik bespeur een mini-mini-vooruitgangetje...

In elk geval van yoghurt naar vast voer.

Loopt er niet nog zo'n dwarsliggertje waar je mee kunt gaan keten?

Serieus, heb je contact met je medestrijders?

Geplaatst

Stop! Nee, dat is niet slecht. Waar komt dat oordeel vandaan?

Waar staat dat jij contact moet hebben met iemand nu daar?

Komt tijd, komt....let it be...

Veertig keer kauwen...oe...echt? 

Ik ga er op letten  :blush:

Goeie dag gewenst

Geplaatst

Hmm ja, voor iemand die niet oordeelt over anderen, oordeel ik nogal scherp over mezelf.

Ja dat was mij ook al opgevallen.

Je schrijft ook met veel meer liefde over/naar anderen dan over/naar jezelf.

Nergens voor nodig.....

Geplaatst

Hmm ja, voor iemand die niet oordeelt over anderen, oordeel ik nogal scherp over mezelf. Maar hé, die ken ik dan ook goed.

Ja, als je zo snoeihard zou oordelen over een ander, zou ik denken: wat heeft diegene jou in hemelsnaam aangedaan dat je hem zo moet neersabelen. 

Hoe bevalt het gedetoxte brein, Quinn? De paniek is er in elk geval een beetje uit, klopt dat?

Geplaatst

He quin

effe hart onder de riem

zit vooruit gang in zo te lezen en ja omgaan met verveling hort erbij

wisten we in gebruik wel raad mee nou kop der veur gaat sneller dan je denkt

succes

Geplaatst

Zit nog te herkauwen, betere update volgt. Fysiek op zich okee, moet beter voor mezelf zorgen. Goh. Hoop therapie gepland, waaronder kleien en pmt en dat soort. Eerst op zes weken rekenen, daarna zien we verder.

Welke god dan ook gedankt dat zaterdag mijn vriendin komt.

Geplaatst

Ha Quin,

Leer je een beetje kennen door een aantal bovenstaande berichten. Ik heb echt respect voor je en wil je veel succes wensen. Alles heeft zin en ik gun je inzichten in jezelf. Probeer die warboel die in je zit draadje voor draadje af te wikkelen door je zelf te ontwikkelen.

Geplaatst (bewerkt)

Succes Quinn,

dat klinkt zo suf, succes.

Maar ik heb enorm respect voor de stap die je gezet hebt.

En ik hoop gewoon dat het je verder gaat brengen.

typo

bewerkt door kruidenthee67
Geplaatst

Goed voor mezelf zorgen is vast niet om half drie buiten zitten roken. Maar herkauwen duurt nou eenmaal lang. Het weekend over blijf ik nog hier, maandag ga ik de behandelgroep in. Ben nu vooral sceptisch. Waarom zou therapie nu wel werken? Wat is er anders? Ben ik anders? Wil ik echt alles boven laten komen, weer doorleven om het los te kunnen laten. Negeren is zoveel gemakkelijker. En het werkt ook zo goed hè...

Beeldend therapie, moet ik straks toch nog aan die kleurboeken.

Geplaatst

Misschien is het elastiekje dat knapt, alles waaraan je vasthoudt. Niet meer hoeven te vechten en vasthouden scheelt een bak energie.

Dus 'niet-sterkte' Quinn! Wens je een ontspannen dag -voor zover mogelijk. En RESPECT voor wat je doet! :rose: 

Geplaatst

Oh Quinn, wat een afschuwelijke rotangst. Neem je de knuffel van je zoontje wel mee als je buiten gaat sidderen om half drie snachts?

Morgen komt je vriendin, gelukkig.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...