Sanity Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 8-4-2026 om 20:23 zei Quinn: Alsnog, het voelt alsof ik net een bergtop heb bereikt en nu pas weer om me heen kan kijken. Dus dat ga ik ook maar doen, om me heen kijken. zelfs dan nog. Ken je die (waargebeurde) film Alive (vliegtuigcrash in de Andes). Wel de originele versie uit 1993 https://nl.wikipedia.org/wiki/Alive_(1993) Gaan op een gegeven moment een paar mensen op pad om de bewoonde wereld te bereiken. Nadat ze in 'hun ogen' maar weer eens een hoge laatste bergtop bereikt hebben, zien ze alleen maar nog meer bergtoppen. Uitzichtloos toch hebben ze het gered!
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) * gisteren om 12:19 bewerkt door Marjolijn
Rosee Geplaatst gisteren om 10:03 Rapport Geplaatst gisteren om 10:03 Ik hoop dat je snel weer terugbent.
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Op 11-4-2026 om 23:35 zei Mormel: En weet je @Quinn ik kan je reactie begrijpen maar daarvoor keur ik het niet goed. Ben zelf iemand die opgegroeid is met een moeder die haar handjes niet kon thuishouden en toch voel ik geen haat tegenover personen met pedofiele neigingen. Eigenlijk vraag ik me af in hoeverre je uiting geen weerspiegeling is van je eigen gedachte, of dat je dit zelf had uitgelokt, of je dit soms fijn vond en zelfs de gedachte dat je ditzelfde verlangen hebt. En ja ik ga grof. Wauw. En dan serieus vinden dat ik vervelend reageer op iemand? Maar goed, je kunt je zo gewenste antwoorden krijgen. Nee, mijn uiting is geen weerspiegeling van mijn eigen gedachten. Nee, ik heb niet zelf uitgelokt te worden misbruikt door mijn pa. Nee, ik vond het niet leuk dat hij dingen in me stopte. En nee, dat verlangen heb ik zelf niet. Ik blijf liever weg van mensen die mijn driftbuien aanwakkeren, maar dat lukt me helaas niet altijd. En ik sta momenteel inderdaad niet sterk in m'n schoenen. Ze proberen me hier juist te leren dat het niet mijn schuld was, dat ik zelfs beter verdiende. Ik probeer om te gaan met mijn suïcidale gedachten en drang naar automutilatie. En dat knalde allemaal keihard terug en ontplofte in m'n gezicht. Ik weet niet wat ik hier nog kan en wil delen, vandaar mijn out of order bordje. Ik wil niet wegblijven, niet gaan drinken, niet alleen oppervlakkig kletsen, maar ook niet triggeren. Tegelijkertijd wil ik ook niet zo getriggerd worden. Gekwetst tot diep in mijn kern, al dan niet met opzet. En al helemaal niet achteruit geholpen worden in mijn vechten voor mijn leven. Dus, ik weet het even niet. Wat is wijsheid, wat is onvermijdelijk. Maar het gaat nu om de vraag hoe ik staande kan blijven. Dat is egoïstisch en in dit stadium mag dat. Daarom mag ik er ook voor kiezen de rest van de smerige en kwetsende en pertinent onware discussie te negeren. Ik ben Quinn. Ik worstel, maak fouten en probeer het beter te doen. lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 53 minuten geleden zei Quinn: .... Ik ben Quinn. Ik worstel, maak fouten en probeer het beter te doen. Lieve Quinn. Ik weet hier geen woorden. Maar weet dat ik aan je denk. 💕
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ben niet bijgelezen, maar grof gaan op kwetsbare mensen vind ik misdadig.
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Het is lastig dat de dingen die je hier deelt niet alleen door zachtaardige mensen gelezen worden, er zitten ook dronken hufters tussen. Gelukkig kun jij met overtuiging zeggen dat het niet jouw schuld was! Soms is het waarschijnlijk beter om je kwaad te maken dan in een hoekje weg te kruipen. Er zit kracht in jou en moed en liefde en een vrije geest! Dat kunnen wij hier dagelijks lezen. Marjolijn en lady jane reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Ik lees nu pas het bericht dat mormel plaatste. Onbegrijpelijk, walgeijk. 10 uur geleden bewerkt door Yvonne het woordje 'hier' verwijderd
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Op 10-4-2026 om 11:36 zei Quinn: Ik neem je even mee naar mijn draadje, okay? Tenminste, ervan uitgaande dat je ook een reactie van mij wilt. Als je die niet wilt, pech, want ik wil het eigenlijk ook wel kwijt. In de ochtend zit ik met groepstherapie. Vet gezellig, want ik ben echt een groepsmens. Niet dus, maar meestal doe ik mijn best. In de middag is het gesprekken of beeldende therapie en dat soort dingen en dat lukt steeds een beetje beter. Maar om vier uur komt mijn liefde en om zeven uur ook en dan weet ik weer waar ik het voor doe. Tussendoor kijk ik hoe andere mensen eten en werk ik yoghurt of Brinta of een appel weg. En koffie, veel koffie. Ze geven me pillen, maar omdat het me niet boeit, weet ik niet welke precies. Antidepressiva, antipsychotica en soms iets om te slapen. En als ik lief vraag, krijg ik meer. Om m'n gedachten kwijt te kunnen, wat me hier hardop slecht lukt, krabbel ik het forum vol. En omdat mijn beste vriend hier woont, log ik zo vaak als ik kan in. Mooi buiten met een pak sigaretten. Bij voorkeur als het miezert, want dan blijft iedereen verder binnen. Ik voel me niet goed, nee. Maar ik voel me wel wat minder slecht. En dat is vooruitgang. ik weet wat het is opname therapie volgen ik ben nu 6 dagen nuchter en ik voel mij qua alcohol beter deze nacht is er iets in mijne rug geschoten ik loop krom en heb veel pijn de huisdr komt deze namiddag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden