Skyer Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goed om te lezen Claartje, dat het nu beter gaat. Succes Agnieta en veel wijsheid en sterkte toegewenst de komende tijd! Ik ga zo weer eens een verse pizza maken en dan een tukkie doen, ben echt super moe na het nachtbraken vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Agnieta, ik vind het een heel goed besluit om een traject in te gaan! En dat je breekt met je oude patronen, waaronder het forum, lijkt me heel zinnig. Succes, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Wel grappig om te delen. Naar de sauna geweest en iemand dacht dat ik 30 was terwijl ik al in de 40 ben haha.Het aanpakken van de alcohol werpt zijn vruchten af Sita2, plof, Vol en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Wel grappig om te delen. Naar de sauna geweest en iemand dacht dat ik 30 was terwijl ik al in de 40 ben haha.Het aanpakken van de alcohol werpt zijn vruchten af Altijd leuk zulke complimenten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Doe je goed aan dat traject Agnieta denk ik. Hoop dat je zonder account wat rust vind en vol voor het hulpverleningsproces kan gaan. Ga je goed X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dag dag Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 dag dag Een nieuw traject, knokken voor jou en de 'jou-en' , uitkijken naar de toekomst, een gezonde en tevreden toekomst. Agnieta, heel veel succes, ik gun het je van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 (bewerkt) Gingen we wat drinken en zij stak een shaggie op; #$%^&**((O)__ )_)((*&&^%% Poeh hé wat had ik inene trek zeg. Maar deze Bol heeft zich niet laten kisten Petje af hoor Bol. En jaaaaaa, zo herkenbaar. Zelfs nu, na 4,5 jaar kan ik op zo'n moment gewoon echt trek in een peuk hebben. Maar volhouden hoor Bol. En heerlijk dat het 'markten' zo goed is gegaan en leuk was. 20 augustus 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Agnieta heel veel succes,sterkte, wijsheid, kracht. positiviteit en alles wat je verder nodig hebt om tot een voor jou waardevol leven te komen!!! Het is je van harte gegund! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Meld me droog af Sita2 en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Bolletje ook weer in da house, knap dat je niet gezwicht bent! Ik dacht dat het slecht weer zou worden? Net pas binnen omdat het te koel werd. Lekker veel buiten geweest, nu wel moe. Maar na 21.00 mag dat. Meld me droog af. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dag Agnieta, zet'um op, heel veel succes gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Droge afmelding ! Trusten allemaal Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik ben een beetje aan het flippen..Geen chips in huis, geen koekjes,..Drank laten is één ding, niet kunnen compenseren op momenten als deze is van een totaal andere orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dochter stuurde me net een berichtje.Ze is met een hoop vriendinnetjes voor een aantal dagen op een festival.Eén van de vriendinnetjes werd gisteren verkracht.Mijn hart bonst als gek.Het liefst wil ik mijn dochter hier maar het meisje in kwestie wil niet dat de rest van de vriendinnetjes er van weten. Wat te begrijpen is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik meld me droog, schoon, clean, nuchter en wat al dies meer zij, af voor de dagpact. Geen drup C2H5OH gehad vandaag en ook niet eens zin in gehad of zelfs maar aan gedacht dan net voordat ik het hier op wilde schrijven. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Mijn dochter drong er op aan niemand iets te vertellen en heb juist naar een vriendin van me gebeld. Wat ik belooft had niet te doen.En nu schrijf ik het hier weer neer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 (bewerkt) Wat vreselijk Fleur. Moet die vriendin geen aangifte doen,of in ieder geval naar het ziekenhuis om nagekeken te worden. Geen idee of vriendin de pil gebruikt,maar anders meteen de morning after pil halen en zich zee binnenkort laten testen op HIV of een andere SOA 20 augustus 2016 bewerkt door Sowhat Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 (bewerkt) Ik heb mijn dochter niet gesproken omdat ze er weinig over de telefoon over kan zeggen (enkel gsmst) maar ze werd gisteren nog opgenomen in het ziekenhuis en is nu thuis bij haar ouders.Het meisje is amper 18j oud.Blijkbaar geraakte ze gisteren de groep kwijt en werd ze aangesproken door een kerel. Die bood haar een pint aan en daar heeft ze van gedronken. Daar zat iets in.Hij heeft haar meegenomen naar een camionette in de buurt. Achteraan lagen matrassen.Nadien heeft hij haar laten gaan.Ik weet niet of ze daar onderweg is opgevangen of ze tegen iemand iets heeft gezegd. Haar vriendinnetjes hebben haar nog berichten gestuurd maar haar ouders hebben daar dan later op gereageerd.Enkel mijn dochter en een ander vriendinnetje weten ervan.Dochter in alle staten natuurlijk.Maar ze blijft er vannacht nog omdat ze niet voor argwaan bij de anderen wil zorgen.Wat een zieke wereld toch 20 augustus 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Het is zo vlug gebeurd..Nooit van iemand onbekend een drankje aannemen. Zo logisch en toch... Ze was hier twee weken geleden nog op bezoek.. Damn toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Klopt nooit een drankje van een vreemde aannemen,nooit ergens je glas laten staan en dan weer van drinken. Drankje altijd in je hand houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik kan er met mijn hoofd niet bij.Ik kan er echt niet bij.Eén ziek iemand, één moment en.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Soit ik ga erover ophouden.Ik heb geventileerd. Voel me al iets rustiger. Net twee vliegen doodgemept..dat deed ook iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Bedankt om te 'luisteren' Ik ga wat puzzelen denk ik.Proberen aan iets anders te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Wat een rotnieuws zeg. Hopelijk krijgt het meisje goede begeleiding en hulp. Soms denk je wel eens watoverdreven, maar als je dit weer lees, weet je weer dat er een hoop zieke geesten rondlopen en helaas niet eentje en dat je nooit ingeschonken drankjes van vreemden moet aannemen en nooit je drankje onbeheerd achter moet laten. heel naar voor dat meisje en je dochter. Zijn ze op lowlands? Hopelijk licht ze de politie in als die idioot daar nog rondloopt, brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden