basta Geplaatst 14 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2017 Skyer, wat fantastisch! Dat doet me echt goed, blijf alsjeblieft je mijlpalen hier melden! Hoe gaat het met je, is het niet-drinken vanzelfsprekend, en voel je je goed? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2017 Skyer en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2017 Ha ha, niet te zuinig, lady Jane! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 10 uur geleden zei basta: Skyer, wat fantastisch! Dat doet me echt goed, blijf alsjeblieft je mijlpalen hier melden! Hoe gaat het met je, is het niet-drinken vanzelfsprekend, en voel je je goed? Ik voel me nu weer heel goed! Niet-drinken is nu heel normaal, mensen weten dat ik geen druppel drink dus dat is ook altijd handig qua visite en feestjes. Het is nu standaard spa rood, Rivella of gewoon spa blauw ;). huttula en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Zo kan het dus ook, en midden in het bruisende studentenbestaan, toch? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2017 Vind het knap van je zeker als jonge student. Maak een diepe buiging voor je. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2017 11 uur geleden zei basta: Zo kan het dus ook, en midden in het bruisende studentenbestaan, toch? Ja, maar er zijn genoeg studenten die ook niet drinken. Ligt er net aan hoe sterk je bent tegen groepsdruk. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2017 Dus er zijn medestudenten en vrienden die ook niet drinken? Ik zou in mijn studententijd buiten de boot gevallen zijn, dénk ik, maar ik weet het niet eens zeker. Niemand dronk niet... wat idioot hè? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Op 18-7-2017 om 00:03 zei basta: Dus er zijn medestudenten en vrienden die ook niet drinken? Ik zou in mijn studententijd buiten de boot gevallen zijn, dénk ik, maar ik weet het niet eens zeker. Niemand dronk niet... wat idioot hè? Ja zijn genoeg die niet drinken! Ben niet de enige. Vandaag 1 jaar alcoholvrij, bedankt voor de felicitaties :D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 23 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Bedankt voor de felicitaties! Sta nog steeds droog, gevierd met een mix: spa rood en sinaasappelsap ;). SuzanneB reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Waauw! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 1 jaar Geweldig!! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Nog steeds droog en gaat allemaal goed! Lika, smart en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Op 23-7-2017 om 19:15 zei Skyer: gevierd met een mix: spa rood en sinaasappelsap ;). Jij durft!!!! Beter een late felicitatie dan géén felicitatie, toch? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 13 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Nog steeds droog en alles gaat z'n gangetje :). Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Al ruim een jaar droog dus?! Wat een knappe prestatie, diepe buiging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Gaaf, Skyer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 Goed zo Skyer! Studie gaat ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 14 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 8 uur geleden zei kruidenthee67: Goed zo Skyer! Studie gaat ook goed? Ben druk bezig met solliciteren, maar nog niet echt resultaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 Succes dan maar! Dat gaat vast een keer goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden