Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 juli


Aanbevolen berichten

Wat klinkt dat ellendig Jannigje... 

En jaaa, bakje thee op de vroege ochtend vind ik tegenwoordig zelf ook zo heerlijk. 

 

Agnieta, wat een mooi nieuws van jou gisteren. 

Fijn dat het allemaal gewoon mooi liep dit keer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Agnieta

Heb jij goed geslapen na alle emoties van gisteren?

De oorzaak van de pijn is deels onduidelijk. Een deel is het gevolg van beschadigingen rond mijn linker heup die ik heb over gehouden na 2 x vallen op die heup. Lang verhaal, veel onderzoeken, weinig aan te doen. Helaas.

Moet ik mee leren leven zoals dat heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorge beste mensen,

 

gisteravond een super gezellige BBQ gehad en dat zonder alcohol! We zijn opgegroeid, met de illusie, dat er flink gedronken moet worden, maar gisteren bewezen dat dat helemaal niet hoeft. Ik had gevraagd wat iedereen wilde drinken en de meeste moesten vandaag weer werken, frisdrank was goed.

Ik zit in een rolstoel en heb zorg, ik had gisteravond een BBQ voor de mensen, van het zorgbureau dat hier komt, georganiseerd. Het hele jaar staan ze voor me klaar en zo doe ik wat terug. Dat hoeft toch niet, zal je misschien denken, daar betaal je toch voor. Maar ik ben van hun gaan houden en vindt het erg leuk, om wat terug te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, Ag: als je onder het vergrootglas eenmaal ligt, kan je je het beste stilzitten. En is het ook onwaar wat er staat? Toen ik ooit eens een rijontzegging kreeg was ik zooo boos. Maar ik had hem wel verdiend, alleen leerde ik pas veel later en heel langzaam om zowel mijn eigen aandeel in de dingen echt te zien alsook me daar niet zo over ol te winden. Want het verleden zorgt ervoor dat mijn nuchtere leven NU veel beter is dan ooit tevoren.

Bovendien: maakt het wat uit wat in een rapportje staat? Belangrijker is hoe jij je leven nuchter leeft, de rest is bijzaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand advies hoe ik het netjes kan oppakken met mijn buren? Ik heb echt last van de rook, maar ik durf niet de confrontatie aan te gaan en denk erover om een briefje door de brievenbus te gooien, maar dat vind ik ergens ook weer zo laf.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Yasmin, je kunt de buurman aanspreken als ie thuiskomt (bijvoorbeeld als je anders ongemakkelijk door een intercom moet spreken). Niet als ie weggaat. Mensen hebben dan altijd haast. Anders bij hem aankloppen. Als je er een goed gevoel bij hebt, kun je ook de persoon vragen op de koffie te komen. Als ie christelijk is kan je hem aanspreken op zondag. Moslim op vrijdag. Ieder ander op zijn vrije dag. Liever geen briefje of door intercom.

 

En dan is het zijn keus om wel of niet te roken. Als ie toch door gaat met roken of niet tot een oplossing kan komen. Niet moeilijk doen. Wel zeggen dat je het jammer vindt. Dan gewoon een ventilator koppelen aan een bewegingssensor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...