Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest


Sita2

Aanbevolen berichten

Lieve mensen, dank dank dank.

Het is hier klein en dat weerhoudt me ook om te gaan. Ik weet niet of het hier ''gangbaar'' is. Eh, dát weet ik wel maar ik weet niet hoeveel mensen het erkennen en ermee naar de huisarts gaan.

En ja, Etty daar herken ik me zeker in. Het scheelt dat het tussen man en mij iets beter gaat en ik niet meer de enige kapitein ben op ons schip op deze woeste zee. Hoewel ik voel hoe fragiel alles is en er nog weinig balans is... zucht.

'Onder deze omstandigheden stoppen' schreef iemand. Ik weet niet of ik aan het stoppen ben, maar ik weet wel dat als ik zo doorga als voor gisteren, ik onderuit ga en dat ik nu blij ben met iedere dag niet of minder. Vandaag drink ik niet.

Liefs Sita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush: Zo sterk ben ik dus niet, helemaal mis gegaan gisteren. Ik voelde het al, wilde hier komen, maar door stroomuitval niet mogelijk. Man was erg druk en die wilde ik niet lastigvallen.... Vandaag niet, al veiligheid ingebouwd door app met man, wel stroom (hopelijk heel de dag), genoeg te doen dus minder tijd om te denken. @#% drank, zou willen dat het nooit in mijn leven de overhand had gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennen jullie dat, dat je midden in de nacht wakker wordt en denkt ''morgen echt niet meer, het is nu klaar'', dat alles helder makkelijk lijkt en dat je weet waarvoor en voor wie je dat doet. Om vervolgens met hetzelfde 'gemak' er 's middags weer een te nemen. Dát dus. Vreselijk vermoeiend. Kan het iedereen afraden.

Ik denk, dat ik denk het allemaal niet aan te kunnen, denk ik.... Daar waar ik Quinn aanmoedig te blijven delen, weet ik niet eens wat ik zou moeten delen. Ik heb het moeilijk maar voel de echte emotie niet. Dat hou ik natuurlijk zo ook met de alcohol in stand. Het enige wat ik merk is soms een soort van boosheid, irritatie, niet rechtstreeks naar ouder maar naar de situatie.. en ja trouwens, dan moet ik ook eerlijk zijn ook tegen ouder. Ouder kiest maar overziet niet. Consequenties voor zus en mij. Klinkt egoïstisch als ik het zo opschrijf, vreselijk, maar er spelen meer dingen mee uit verleden. Soms zaken liggen dan ook nu onder het vergrootglas. Afijn,  veel tekst, beetje warrig misschien. Laat het maar even staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenning, ja hoor...andere situatie, maar de gedachtes en reacties, patronen...

 

Het is enorm vermoeiend, dat gerommel, de voornemens: vandaag écht niet...en dan toch voor de bijl. Niet weten wat te voelen, hoe te doen. Depressieve gevoelens. Wat een ellende, I know :blush: In die shit is voor mij één ding belangrijk...niet drinken. En ik weet ook dat als je echt in de shit zit dat juist heel moeilijk is. Zeker in je eentje. Hier vind je steun Sita, kun je van je afschrijven, maar in real life zijn er ook mensen die jou kunnen helpen, met het stoppen, en je 'shit' aanpakken. Je hoeft het niet allemaal alleen te doen. :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sita, herkenbaar wat je schrijft over midden in de nacht en dan toch de volgende dag weer. Afsluiten van alle gevoelens en de wereld om je heen...

Vallen en opstaan, slakkenpas en hard rennen. Ik heb niet je hele draadje gelezen, maar begrijp ik het gord dat je er vrij alleen voorstaat? Hulp vragen en ook voorjezelf knokken. Als je valt weer opstaan... sterkte en succes :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even korte update: Inmiddels in NL en wat is het zwaar met ouder. Niet droog maar beheerst (volgens mijn maatstaven). Geniet van de NL natuur en zon met koele temperaturen. Wens jullie sterkte waar nodig en hoop dat jullie prettige Paasdagen hebben gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...