Gast Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Hannah Je zoekt steun bij dit vreselijke gebeuren. Dat begrijpt iedereen wel. Tegelijkertijd vermeng je diezelfde steunvraag met de melding dat je drinkt en, ongeschreven maar als duidelijke boodschap erbij, dat dat drinken vanzelfsprekend en "nu even nodig" is. Dat is overigens al jaren kenmerkend voor je gedrag hier. Dan, daarmee, zit je hier, op een forum dat zich kenmerkt door het gegeven dat leden hier niet meer willen drinken, op de verkeerde plek en kan je de reacties verwachten die je krijgt en raak en verwar je de mensen die lezen. Is dat je bedoeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Is er misschien iemand die mij per Pb kan berichten over wie het gaat? Eerst noemen zonder naam, dan wel een naam maar weer weghalen, vast met een goede reden, het wordt nu heel "groot" voor mij. Een zwaard van Damocles dat boven mijn hoofd hangt. Ik word hier erg onrustig van. Dus Alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Goedemorgen, Mensen worden hier onrustig van. De naam die vanochtend is gevallen is Albertina. En nee, ik ga het niet weghalen. Of je schrijft er helemaal niet over, of wel, maar niet half. Dat zorgt voor onrust en piekergedachten bij mensen die het niet weten. erik, Sowhat en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Hannah,misschien kan de huisarts je helpen met je depressiviteit,of door je een verwijzing te geven of met medicijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Precies mijn gevoel Jannigje. Dat is wat er bij mij ook gebeurd en dan wordt het sensatiezoekerij genoemd. Terwijl ik al een hele lijst frummers in mijn hoofd heb dan die mogelijk er niet meer zijn. Ben betrokken bij mensen hier en dat is logisch op een forum als dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Dan heb je er genoeg aan gedaan,dan helaas maar ermee leren leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Dank voor het noemen van Albertina haar naam. Vreselijk dat zij geen andere uitweg zag, zo triest en eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Mij zal je niet op facebook vinden. Ik heb geen account. Wel zo rustig. Zeg Agnieta leg eens uit hoe ik je kan quoten. Het lukt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Agnieta, de ouwe reus is over drie dagen jarig en dat voelt niet leuk. Maar ja, we moeten het er maar mee doen. Groet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Ik sta in de achteruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 (bewerkt) verwijderd 27 juni 2016 bewerkt door Yasmin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Agnieta, de ouwe reus is over drie dagen jarig en dat voelt niet leuk. Maar ja, we moeten het er maar mee doen. Groet . Soothe, daar staat tegenover dat je over vier dagen net jarig bent gewéést en dat het dan weer 364 dagen duurt aleer je wéér jarig bent.. voelt beter, toch? Sterkte de komende drie dagen, ouwe reus. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 verwijderd Wat heb je verwijderd, Yasmin? lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 oh oh Koh tenminste nog één met echte humor die ik ook nog snap☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Wat heb je verwijderd, Yasmin? Mijn bericht.. Duh... Vergeet iedere keer dat het forum openbaar is en dat maakt dat ik minimale tot geen privé informatie over mijn leven op dit forum wil plaatsen. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Lijkt mij niets aan. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Nou oke, ik heb een reis gekregen. Ik wordt gebracht, waar ik na ruim een uur autorijden in een boot kan stappen. zo een hele grote met zeilen en zo. Dan gaan we groot water over, ik heb inclusief uitgebreid koffie en lunch inbegrepen gekregen maar ik durf niet hoor. Dan Hoorn in. En dan terug varen inclusief drankjes en eten. Dan wordt ik weer opgehaald en thuis gebracht. Schijnt leuk te zijn maar ik zie er tegenop. Leuk? Iemand? Jullie schreeuwen het ook niet van daken, ha! Lijkt mij alleen leuk als dat uur autorijden in een eend-achtige is... en dan zélf rijden. De rest is bijzaak. Wel verheugen op een uur zelf terugrijden dan weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Jawel: LEUK Als je van varen houdt, doe ik. Als je van oude steden houdt, doe ik ook. Hoorn is echt een heel mooie oude stad. Dus ja Agnieta, ik vind het leuk. Waar zie jij tegenop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Waarom kun je er niet af? Kun je niet zwemmen? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Ha, die Agnieta, neem een voorbeeld aan de moed van deze oude vrouw : 6 weken op een schip, de Atlantische Oceaan over, kun je er echt niet af, ook niet toen we in zeer zware storm terecht kwamen. Dat was gelukkig voor de kust van Portugal en de kapitein kreeg toestemming om om middernacht de haven van Lissabon binnen te varen i.p.v. 7 uur, zodat we tenminste konden slapen. Nog een pittig detail voor dit forum: er waren zoveel wijnglazen gesneuveld, dat er soms uit waterglazen gedronken moest worden aan tafel. Die zijn groter dan onze wijnglazen (het was een Brits schip), maar dat vonden sommige gasten toch niet correct, Ik was al blij dat het schip niet was omgekiept met die schuivers die het steeds maakte. De liften werden stilgezet en er viel een blackjack tafel om en stoelen met de passagiers er nog in. Toen we op weg waren naar Kaap Verdië, brak het Noro virus uit, dat was helemaal een toestand. En dan ben jij bang voor een tochtje over het IJsselmeer met land onder bereik? Hoorn is idd een prachtige stad. Geniet er gewoon van, gaat echt fijn worden. Toen ik 5 jaar was, moesten mijn broertje en ik ter gelegenheid v.d. geboorte van het 5e kind (ik was de oudste), met mijn oom mee op de tjalk om te gaan logeren bij mijn grootvader in Drenthe. Het kan er idd best te keer gaan (het was begin september) en ik weet nog dat ik steeds aan de arm van mijn oom trok, die hard aan het stuurwiel draaide om het schip goed op de golven te krijgen en riep : oom M. stuur toch niet zo hard. Mijn oma stond beneden in het piepkleine keukentje met 1 voet tegen het aanrecht en de ander tegen de het kookgedeelte en het aardappelschilbakje tussen de voeten over te geven. Kijk dat is een ervaring die je bijblijft. Maar een pleziertochtje is iets geheel anders en als het te slecht is, gaat de hele vaart niet door. Sterkte gewenst, hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Rapilos? Schreef jij over WindowsLifeMail? Ik ben lid van de ANBO en kwam via hun in contact met SeniorWeb, waarvan ik nieuwsbrieven ontvang. Daar werd dit ook in gemeld en zo ver ik het begrepen heb is het niet zo dat LifeMail niet meer werkt, maar als je mails stuurt naar mensen met een email adres met LifeMail.com en zo. Dat werkt (tijdelijk) niet meer. Ik schrok er ook van, maar na het eens goed gelezen te hebben, was ik gerustgesteld. Ok heb ik een gmail adres, maar dat gebruik ik bijna alleen voor als ik in het buitenland ben. Anders wordt het een nog grotere chaos. Dus, maak je geen zorgen, of je moet zelf zo'n email adres hebben, dan is het andere koek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Dank voor je bericht Lidia, Ik heb zelf windows live mail Dus kan ik na 30 juni geen berichten meer ontvangen en versturen heb ik begrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Ja, maar is dat ook je email adres? want daar gaat het om, niet om je provider, of hoe heet dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Nee, dat is niet mijn e-mail adres,heb een hotmail account Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Ik kom toch nog even terug op het gebeurde van vanmorgen. Achteraf had ik mijn bericht moeten laten staan, maar ja, achteraf kijk je een .... het zal de schrik zijn geweest. Ik kan me de reacties van de mensen die zich daaraan geërgerd hebben goed voorstellen. Dus, Jannigje, Plof en Erik: mijn welgemeende excuses! En Erik, ik denk dat het eigenlijk best meevalt met het stiekeme achterkamertjes gedoe. In ieder geval ben ik daar niet van op de hoogte. Zo, ik wilde dit toch even delen hier. Nu als een haas de keuken in... Rapi, als jij een hotmailaccount hebt hoef je je nergens zorgen over te maken. Je kunt gewoon blijven ontvangen en zenden hoor. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden