Spring naar bijdragen

zaterdag 25 juni 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen. Ik heb lang niets van me laten horen. Het gaat erg goed. 

 

Gisteren had ik het echter moeilijk. Ik heb wel ingelogd, maar niets gezegd. Omdat ik op dat ogenblik niet de behoefte had om te praten. Wel las ik het laatste stukje van Regenboog: zij is aan het praten en te veel aan indrukken valt haar zwaar. Ik heb zelf een lange weg afgelegd en ontdekt dat de Brijder verlagingszorg bij beiden erg goed kan helpen. Via een psychiater van de Brijder heb ik medicatie gekregen voor teveel aan indrukken. Gisteravond toen ik het zwaar had heb ik een pilletje extra genomen. Het heeft geholpen droog te blijven. Ik noem expres de naam niet om je niet te beïnvloeden en je te helpen jouw eigen hulp te vinden.

 

Agnieta: goed gedaan gisteren. :rose:  :)   Vandaag een heerlijke dag met je zoontje.  :sun:

 

Verder wens ik voor iedereen een mooie, gezonde en vooral droge dag toe. Een droog leven is alles waard!   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ps: bij moeilijke momenten helpt mij ook om rustig te blijven (ik heb dat altijd in huis): valeriaantabletten (natuurlijk middel, rustgevend) en goede nachtrust/slaap lekker thee. Dat is op basis van Valeriaan, Kamille en Lavendel.   :)

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...