Momentum Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen lotgenoten Dagpact: Momentum Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen frummers. Druk dagje voor de boeg. Maar de zon schijnt, de vogels geven een concert en koffie en thee staan klaar. Laten we er een mooie dag van maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen, gelukkig wat minder warm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Dagpact, Momentum Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen allemaal, Hoop, dat regenboog weer terug komt, Ze klonk zo hopeloos ! Kom op regenboog, ook al voel je je rot, de wereld vergaat echt niet zo snel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen allen, Wat een week was dit. Nu alleen Trump nog de president verkiezing winnen en we zijn helemaal klaar :-(. İk focus mezelf maar gewoon even op wat ik begrijp en dat is nuchter blijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen, Dagpact, Momentum Lars Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Mars en Venus he Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 https://youtu.be/1uqNLnEzDLA zo nu weer even een bannetje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aluhoedje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Hoi, Dacht niet dat ik het kon toen ik me hier ooit aanmeldde, maar nu al meer dan 3 maand zonder alcohol lady jane, Jannigje, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goedemorgen iedereen. Ik heb lang niets van me laten horen. Het gaat erg goed. Gisteren had ik het echter moeilijk. Ik heb wel ingelogd, maar niets gezegd. Omdat ik op dat ogenblik niet de behoefte had om te praten. Wel las ik het laatste stukje van Regenboog: zij is aan het praten en te veel aan indrukken valt haar zwaar. Ik heb zelf een lange weg afgelegd en ontdekt dat de Brijder verlagingszorg bij beiden erg goed kan helpen. Via een psychiater van de Brijder heb ik medicatie gekregen voor teveel aan indrukken. Gisteravond toen ik het zwaar had heb ik een pilletje extra genomen. Het heeft geholpen droog te blijven. Ik noem expres de naam niet om je niet te beïnvloeden en je te helpen jouw eigen hulp te vinden. Agnieta: goed gedaan gisteren. Vandaag een heerlijke dag met je zoontje. Verder wens ik voor iedereen een mooie, gezonde en vooral droge dag toe. Een droog leven is alles waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 (bewerkt) Dagpact, Momentum LarsRapilosNadia Tatum 25 juni 2016 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 (bewerkt) Ps: bij moeilijke momenten helpt mij ook om rustig te blijven (ik heb dat altijd in huis): valeriaantabletten (natuurlijk middel, rustgevend) en goede nachtrust/slaap lekker thee. Dat is op basis van Valeriaan, Kamille en Lavendel. 25 juni 2016 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Niks slappe hap Hannah, wel heel zwaar en akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 (bewerkt) Nare gedachten over nu of over het verleden Hannah? 25 juni 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ben je bang? Of boos, gefrustreerd? Of verdrietig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Dat kruiste elkaar. Kun je daar iets over zeggen, of wil je dat liever niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Komt dat ook door je handicapt Hannah. Het is een machteloos en rotgevoel als je niet kunt wat je graag zou willen. Heel veel sterkte ook al heb je daar nu misschien niets aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Wat zou jou nu goed doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ha Bolletje, hoe is het met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ook dat gevoel herken ik helaas Hannah. Vreselijk dat uitzichtloze, hopeloze gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 voor de rest is alles verknald. Onherstelbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Er is niet toch niemand die dat zegt Hannah? Alleen jij en ik zijn er nu, en ik zeg het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden