Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 mei


Aanbevolen berichten

Goede morgen vroege vogels. Genieten jullie ook zo intens van het mooie weer?

Ik was er even niet o.a. vanwege de heftige woordenwisseling van een dag of twee geleden. Ik begreep er niets van. Maar dat kan ook niet als ik hier nog maar net binnenval

Ik heb tot nu alleen gedronken toen ik hier lid werd en gisteren ook maar zo verrassend minder dan gewoonlijk! En dat met het mooie weer.

Gisteren was ook de dag dat ik naar de arts ging voor opnieuw een verwijsbrief voor IrisZorg. Nou je zag de frustratie op haar gezicht en dat zei ze ook,"wat een burocratie, hier word ik zo moe van". Maar goed, ik heb de verwijsbrief en nu weer weken wachten alvorens ik in hulp ga krijgen waar ik zelf om gevraagd heb.

Fijne dag vandaag,

regenboog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh en Spud gefeliciteerd

 

:moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:  :moon:  :moon:  :moon:  :present:  :present:  :present:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :rose:  :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

 

Rare ochtend.

Normaal moet ik werken tot 13.00, maar client is plotseling opgenomen en komt ook niet meer thuis waarschijnlijk.

Dit gaat allemaal wel heel relaxed worden, want er zijn nu al 3 clienten weg gevallen.

Ik kan het me nog net permiteren, maar het moet niet gekker gaan worden :)  :(  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...