Momentum Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Dagpact: momentum. Ik ga het weer proberen! Succes iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Goedemorgen Succes vandaag Momentum Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Kohtje gefeliciteerd man. Staan nog meer namen van jarigen ook gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Goede morgen vroege vogels. Genieten jullie ook zo intens van het mooie weer? Ik was er even niet o.a. vanwege de heftige woordenwisseling van een dag of twee geleden. Ik begreep er niets van. Maar dat kan ook niet als ik hier nog maar net binnenval Ik heb tot nu alleen gedronken toen ik hier lid werd en gisteren ook maar zo verrassend minder dan gewoonlijk! En dat met het mooie weer. Gisteren was ook de dag dat ik naar de arts ging voor opnieuw een verwijsbrief voor IrisZorg. Nou je zag de frustratie op haar gezicht en dat zei ze ook,"wat een burocratie, hier word ik zo moe van". Maar goed, ik heb de verwijsbrief en nu weer weken wachten alvorens ik in hulp ga krijgen waar ik zelf om gevraagd heb. Fijne dag vandaag, regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Kohtje en Spud, van harte gefeliciteerd, Hoop dat je niet lang hoeft te wachten regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Succes regenboog. Ik hoop mee dat het niet te lang duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Goedemorgen frummers. Wat een mooie dag om jarig te zijn. Van harte Kohtje en Spud, maak er een mooie dag van!!! En natuurlijk staan de koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Bedankt voor de koffie, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 goeie zonnige morgen frummers nog steeds geen straf he, die hitte Koh en Spud van harte! Rond een uur of drie lusten we wel een lekker ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Waar is Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Goede morgen Dagpact: momentum Lars Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Koh en Spud gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Goedemorgen allemaal Kohtje en Spud van harte gefeliciteerd Albert kan ik niet evenaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Momentum, je zegt dat je het vandaag weer gaat "proberen". Maar proberen is niet het juiste woord, dat woordje kun je beter schrappen uit je vocabulaire. Je gaat het dóen. Je gaat vandaag nuchter blijven. Punt En Lars ook. Momentum en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Vandaag blijf ik nuchter,punt uit! rapilos en rosa45 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Proficiat jarigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Kohtje en Spud, gefeliciteerd !!!!!!!!!!! Wat een heerlijk weer toch! Morgen voor 5 dagen naar Rome, dat wordt een hele andere vakantie, zo zonder drank. Genieten dus Fijne dag allen, maak er wat van! kruidenthee67 en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 goedemorgen iedereen kohtje en spud, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Een hele goede morgen allemaal, Rare ochtend. Normaal moet ik werken tot 13.00, maar client is plotseling opgenomen en komt ook niet meer thuis waarschijnlijk. Dit gaat allemaal wel heel relaxed worden, want er zijn nu al 3 clienten weg gevallen. Ik kan het me nog net permiteren, maar het moet niet gekker gaan worden smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Goede morgen Dagpact: momentum Lars Albert Rapilos fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Gefeliciteerd Kohtje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 En natuurlijk; Kohtje en Spud; Van harte gefeliciteerd Maak er een mooie dag van, maar dat zal vast wel lukken, met dat mooie weer denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Nancy, fijne vakantie in Rome nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden