Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 april


Vol

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen!

Ja, het weer ziet er goed uit. Ik ben zowaar uitgerust opgestaan. Eens zien of ik dit een beetje kan vasthouden vandaag.

Lidia; over gisteren. Dat onheil gevoel kan ik weleens hebben, dat houdt soms een uurtje aan, soms een dag.

Een therapeut van mij gaf eens aan dat dit kwam omdat ik me bijvoorbeeld onveilig voelde op dat moment. Het schijnt iets te zijn vanuit de kindertijd waar dat " onveilige" " er staat iets naars te gebeuren" gevoel is ontstaan.

Als je je nu, als volwassenen, veel zorgen maakt of onbewust onveilig voelt kan dat dat gevoel triggeren. Het is een heel naar gevoel.

Ik troost me dan altijd met de gedachte dat ik geen paranormale gavens bezit en helemaal niet kan weten of er iets naars te gebeuren staat.

Het gaat altijd weer weg en is nog nooit een voorbode geweest. Eerder een alarm bel dat ik me ergens onveilig over voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nu behalve de flessen port ook de pakken melk van mijn boodschappenlijstje schrappen.

Ik heb de laatste paar weken al een paar pakken door de gootsteen moeten spoelen omdat de datum verlopen was. Vind ik wel verspilling, arme koe die het geleverd heeft.

Als ik drink heb ik veel meer behoefte aan melk. Blijkbaar heeft mijn lichaam  dan gebrek aan een bepaald stofje. En blijkbaar zit dat stofje in melk. Geen idee welk stofje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hier staat het bed buiten al klaar, en nu is het wachten op de  :sun: , en op minder moeheid. Het moet nu gaan lukken. :)

Vannacht goed geslapen en vanochtend lagen m'n dekens nog netjes, terwijl dat voorheen anders was. Toen lagen ze overal behalve op m'n bed :D . Ook scheelt het dat ik nu de ventilatie aan heb staan dus is het minder warm.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Melk... kalverliefde, moederliefde. Wat dan ook.. ik word altijd een beetje misselijk van melk.

Een beetje vind ik wel lekker, door het ontbijt. Maar zo puur.... nee, dank u.

 

Vandaag m'n levensverhaal vertellen in een minesotakliniek. Hmmm... 't Is weer lekker geregeld allemaal.

Zou nog bericht krijgen, niks gehoord. En ik heb geen telefoonnummer of niks.. En m'n contactpersoon

zit momenteel in Australië..

Gelukkig weet ik wel waar het is, ben er een jaar of vijf geleden meerdere keren geweest.

Gewoon naar toe gaan, dan maar. Ik laat 't aan m'n hogere macht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...