ferry Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Nou Rapilos, dat heb je goed gedaan, weer een overwinning rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ach arme Pumpkin.... en je bent rechtshandig? Balen zeg. Ik werd sjaggerijnig van de post: weer een boel gedoe om niks; zo moet ik weer met het poeponderzoek meedoen omdat ik de vorige keer de datum van 'opvang' niet had vermeld. Dan denk ik: ships, bel me dan even!! Heb geen zin in dit nodeloos gedoe en de andere post betreft teveel (nog meer...) prive en is veel erger balen. Maar goed, je hebt balen en balen; ik heb iig mijn rechterarm tot mijn beschikking om sjekjes te draaien en morgen de boontjes in potten over te doen. Ze groeien veel te hard in de stekkenbak. Idem de courget. Stuk of 20 potjes vullen; wel leuk ook! Nu eerst maar es wat eten maken. Eet ze lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ik hoop dat je genoeg hulp hebt Pumpkin. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Hoi allemaal? Wat een korte draad, wat is er aan de hand? Ik ben vandaag waarschijnlijk bij een forummer in de buurt geweest, want ik ging vandaag ineens naar Oosterhout. Wat ik ga eten weet ik nog niet, ga zo kijken op de sites voor aanbiedingen dat ik niet ga drinken kan ik wel al melden tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Sterkte Pumpkin, lastig hoor! En zal ook wel pijnlijk zijn, ai ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ja kort draadje inderdaad, leest wel lekker snel AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Of zijn ze allemaal op het feestje van de mods ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Pumpkin, maar je drinkt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ik meld me droog af voor het dagpact Fijne avond! smart, lidia en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ook ik meld me droog af. Welterusten allemaal smart, lidia en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Sterkte Pump, Inmiddels weet ik wat ik ga eten, lekkeerrrr, tijd geleden. Uitsmijter dus oké oké ik zal er een uitje bij doen voor vitamientjes, maar heb toch de hele week al goed gegeten dacht ik en een ei hoort erbij zéker met Pasen, is niet erg toch dat ik alvast vooruit eet? Koh, ik heb genoten van je verhaal over Citroën, een hobby is een hobby hè? leuk dat je het deelde De jongste broer (Bert) van mijn moeder had een 2CV en mijn jongste broertje noemde het als hij de auto hoorde Oombèkakka. Oom Bert en dan kwakkwak En mijn eerste clandestiene rijles was ook in een 2CV, gaaf met die versnelling in het dashboard. De vader van Oombèkakka, mijn opa dus had een snoek, die omhoog ging als je de motor startte. Later ging mijn Opa een Saab 96 rijden en mijn vader begon op een gegeven moment met de Saab 99 (later andere modellen) Mijn liefde is Saab 96. http://momentcar.com/images/saab-96-1968-1.jpg Tsja als het aangegeven word kan ik het ook wel over iets anders hebben hè? Er zullen vast meerdere dingen zijn, komt tijd, komt raad. Uitsmijtertijd. Dagpact geslaagd dus zoals ik al meldde TV, spelletjes, en misschien piep ik straks nog even. In ieder geval al truste voor straks Kohtje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 AR wat is het fijn jou de laatste tijd te lezen,zoveel blijer AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 meld me droog af, welterusten lidia en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ietjefietje, misschien even uit zetten en dan opnieuw proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Even alvast welterusten zeggen. Straks een serie die ik wil zien en nog even iets opzoeken op het grote web. Goede nacht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Moe van Zumba-les..nu schoon en opgedroogd droog naar bed lidia en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Gelukkig kan ik met droog afmelden en ook op het roken draadje,maar daar is geen pact. Te weinig stoppers, lijkt me. Het gaat best goed, vooral als je het klokje rond slaapt. Mensenkinderen, wat heb ik geslapen en gedroomd! Had ik al verwacht, was heel moe na een paar slapeloze nachten en geen alc. om het te maskeren. Zoals ik al elders schreef, ik was net wakker toen iemand van mijn tomatenpartij belde en vroeg wanneer hij de folders kon brengen. Ik heb een paar jaar geleden ruzie met hem gehad, maar je strijdt toch voor hetzelfde, dus ik had me opgegeven om te folderen voor het referendum. Nou ja, voor... Ik had thee en we hebben even gewoon gepraat en daarna heb ik een straat gedaan. Ik heb er 400, dus dat maakt dat ik elke dag even naar buiten moet. Bij gebrek aan hond, zal ik maar zeggen. Af en toe nog hoofdpijn. Ik heb iets nieuws bedacht tegen onrust: kleine hh apparaten schoonmaken, dingen waar je geen erg in hebt. Die gaan dan lekker glimmen en dat geeft een goed gevoel. Op naar dag 5 en welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Na een kleine maar fijne AA bijeenkomst, kan ik nu lekker kalm naar bed. Welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden