Spring naar bijdragen

Maandag 21 maart


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Ach arme Pumpkin.... en je bent rechtshandig? Balen zeg.

 

Ik werd sjaggerijnig van de post: weer een boel gedoe om niks; zo moet ik weer met het poeponderzoek meedoen omdat ik de vorige keer de datum van 'opvang' niet had vermeld. Dan denk ik: ships, bel me dan even!! Heb geen zin in dit nodeloos gedoe en de andere post betreft teveel (nog meer...) prive en is veel erger balen.

 

Maar goed, je hebt balen en balen; ik heb iig mijn rechterarm tot mijn beschikking ;) om sjekjes te draaien en morgen de boontjes in potten over te doen.

Ze groeien veel te hard in de stekkenbak. Idem de courget. Stuk of 20 potjes vullen; wel leuk ook!

 

Nu eerst maar es wat eten maken.

Eet ze lekker allemaal :clock:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal?

Wat een korte draad, wat is er aan de hand?

Ik ben vandaag waarschijnlijk bij een forummer in de buurt geweest, want ik ging vandaag ineens naar Oosterhout.

Wat ik ga eten weet ik nog niet, ga zo kijken op de sites voor aanbiedingen

dat ik niet ga drinken kan ik wel al melden

tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Pump,

 

Inmiddels weet ik wat ik ga eten, lekkeerrrr, tijd geleden.

Uitsmijter dus :D

oké oké ik zal er een uitje bij doen voor vitamientjes, maar heb toch de hele week al goed gegeten dacht ik en een ei hoort erbij zéker met Pasen, is niet erg toch dat ik alvast vooruit eet? :)

 

Koh, ik heb genoten van je verhaal over Citroën, een hobby is een hobby hè? leuk dat je het deelde

De jongste broer (Bert) van mijn moeder had een 2CV en mijn jongste broertje noemde het als hij de auto hoorde Oombèkakka.

Oom Bert en dan kwakkwak :)

En mijn eerste clandestiene rijles was ook in een 2CV, gaaf met die versnelling in het dashboard.

De vader van Oombèkakka, mijn opa dus had een snoek, die omhoog ging als je de motor startte.

Later ging mijn Opa een Saab 96 rijden en mijn vader begon op een gegeven moment met de Saab 99 (later andere modellen)

Mijn liefde is Saab 96.

http://momentcar.com/images/saab-96-1968-1.jpg

 

Tsja als het aangegeven word kan ik het ook wel over iets anders hebben hè? ;)

Er zullen vast meerdere dingen zijn, komt tijd, komt raad.

Uitsmijtertijd.

Dagpact geslaagd dus zoals ik al meldde

TV, spelletjes, en misschien piep ik straks nog even.

In ieder geval al truste :moon: voor straks 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig kan ik met droog afmelden en ook op het roken draadje,maar daar is geen pact. Te weinig stoppers, lijkt me.

Het gaat best goed, vooral als je het klokje rond slaapt. Mensenkinderen, wat heb ik geslapen en gedroomd!

Had ik al verwacht, was heel moe na een paar slapeloze nachten en geen alc. om het te maskeren.

Zoals ik al elders schreef, ik was net wakker toen iemand van mijn tomatenpartij belde en vroeg wanneer hij de folders kon brengen. Ik heb een paar jaar geleden ruzie met hem gehad, maar je strijdt toch voor hetzelfde, dus ik had me opgegeven om te folderen voor het referendum.  Nou ja, voor...

Ik had thee en we hebben even gewoon gepraat en daarna heb ik een straat gedaan. Ik heb er 400, dus dat maakt dat ik elke dag even naar buiten moet. Bij gebrek aan hond, zal ik maar zeggen.

Af en toe nog hoofdpijn.

Ik heb iets nieuws bedacht tegen onrust: kleine hh apparaten schoonmaken, dingen waar je geen erg in hebt. Die gaan dan lekker glimmen en dat geeft een goed gevoel.

Op naar dag 5 en welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...