Spring naar bijdragen

Woensdag, 16 maart 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ook ik heb de moderator gevraagd mijn account in de komende dagen te verwijderen.

Ik heb geen zin meer om elke lettergreep die ik neerpen te moeten verantwoorden.

Het ga jullie goed!

Oh no! Zo verdwijnt iedereen met een fijne kritische blik. Echt heel erg jammer, ik reageer niet veel maar lees je graag.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer vrij yvonne,deze twee weken ga ik niet "weer"de fout in.

Het gaat goed nu tussen ex en mij,er is hoop dat er toch weer iets opbloei tussen ons.

Dat wil ik niet verpesten.

Heel jammer dat je weg gaat A3

Het ga je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Hier niet zo'n goede morgen, ik heb de hele nacht lopen spoken met erge pijn in de nierstreek

en in m'n buik. Ik heb me net ziek gemeld (arrrggggg) en straks maar even naar de huisarts.

Ik meld me eigenlijk nooit ziek, voel me nu net een spijbelaar   :blush: .

Maar goed, wat moet dat moet. Ook dit meisje moet goed voor zichzelf zorgen...

 

 

He nee he A3, ga nou niet weg! Ook ik lees je graag. Ik zou het heel jammer vinden.

En verantwoording afleggen? Ik vind niet dat dat hoeft, jouw mening telt óók.

 

Nu maar weer naar bed, tot ik naar de dokter mag.   Rapi succes vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij hoef je niet weg A3 en te verantwoorden heb ik je nooit gevraagd. Ik vraag me af waarom je zo persoonlijk over mij en heel veel frummers oordeelt zoals ik de indruk heb dat je doet de laatste tijd. Waar zijn die persoonlijke oordelen voor nodig, mag ik niet mijzelf zijn? Ik heb gevraagd waarom doe je zo? Dat is niet verantwoording eisen.

 

En het gaat niet om zomaar elke lettergreep. Waarschijnlijk wist je niet eens wat je schreef voor mij als pijnlijk ervaren wordt en ik er zo mijn best op doe dit anders te doen. Maar een simpel ik heb het niet zo bedoeld sorry dat ik je pijn deed kan ook......ken je lang genoeg om dat verder prima te vinden.

 

Ga je toch dan is het wel je eigen keuze en dat heeft niks met moeten verantwoorden te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte Nanc. Hopelijk is het niet wat je denkt. :heart:

 

Gisteren een perfecte dag gehad. Voelde me goed, en ben bezig om m'n Lorazepam  af te bouwen. Ben van 4 terug gegaan naar 3 kwart.

De laatste twee dagen wat bibberig tegen etenstijd en dacht in eerste instantie dat het gebrek was aan brandstof, dus gauw gegeten en toen was het weer weg. Maar hoogstwaarschijnlijk zijn dit nu ontwenningsverschijnselen.

Dus wat voor de afbouw van  alc. geld geld ook voor afbouw van de medicatie, als je zorgt dat je maag gevuld is, verdwijnen de ontwenningsverschijnselen. :)

Hoop vandaag weer een goeie dag te hebben, dan gaan we hier de :sun:  nige  kant op.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3, geef het wellicht een paar dagen de tijd. Door je besluit te nemen op basis van een negatief gevoel of situatie, geef je dat gevoel of die situatie wel erg veel macht over je.

Ook ik zou je bijdragen missen.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar een beetje begrip voor mijn persoon, dat het voor mij ook niet leuk is zo'n persoonlijk oordeel is ook wel gewenst.......Nu is het massale steunbetuigingen naar A3 (die van mij prima kan blijven) maar kunnen we niet gewoon helpend en ondersteunend naar elkaar zijn zonder de oordelen. Mogen mensen zichzelf zijn, mag ik mezelf zijn zonder oordeel?

 

En dan leg ik me kwetsbaar uit waarom het me raakt en waarom ik dat eigenlijk helemaal niet wil dan is de reactie verongelijkt van ik ga wel weg.....

 

Moet je hier eerst dreigen met weggaan voor je wat support krijgt?

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

 

A3, dat je weggaat moet je natuurlijk zelf weten. Je account verwijderen zie ik de meerwaarde niet van. Je verwijderd toch

zelf je berichten altijd na een paar dagen? Of is het om jezelf te beschermen tegen tóch weer terugkeren?

Ook dat is niet gegarandeerd na verwijderen van je account.

Noodkreet?  Zoiets als van de daken schreeuwen: ik maak mezelf van kant!!

???

 

Ik vind het wel jammer als je voorgoed verdwijnt. Maar ja.. er is wel meer jammer.

2,5 jaar droog. Op wilskracht alleen zover gekomen. Zo'n sterke wil kan ik niet tegenhouden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, het gaat nu niet om jou als persoon,

en ik weiger partij te kiezen.

Ik heb met kromme tenen nagelezen gisteren, maar

ook over de dagen ervoor.

Ik persoonlijk vind het gaan om verschillen in mening.

Er worden soms ego's gekwetst (en nu bedoel ik niet jou)

in het algemeen. En een mening neerschrijven is nog

definitiever dan m uitspreken, want dan kun je meteen

nog wat bijstellen als je je eigen toon hoort.

Maar iedereen mag hier schrijven.

Ik persoonlijk zal A3 ook missen; een kritische integere mening,

die vaak aankomt. Gelukkig maar, want er moeten mensen wakker

geschud worden soms met blinde vlekken, of drankbelang versus adb worden.

Iedereen die leest, leest het al subjectief, en wij mensen hebben nu eenmaal

de neiging om iets wat raakt, ook persoonlijk te nemen.

Het komt soms niet op dat het aan een ander is gericht, of algemeen is bedoeld.

En ook dat heeft een functie, want dan kunnen wij individuen lessen leren van iedereen.

 

Ik zelf, ben ook wisselend in het forum en hoe er steeds weer perioden zijn van een,

in mijn mening laag niveau van communiceren. En als ik dan naar de emoties die dat roept kijk,

dan heb ik in gedachten honderden malen me voorgenomen hier mee te stoppen.

Maar bijna altijd impulsief, en er later nuchter over nadenkend, wil ik op zo'n manier niet vertrekken.

Want dan zal ik, net als velen, altijd een meelezer blijven, die niet echt deze adb periode afsluit, maar

met wrok of onvrede half half verslaafd blijven aan deze grote soap soms.

Ik heb wel besloten om mijn adb leven een afbouw te geven, door vaker oningelogd mee te lezen

en bijv. op 2 momenten van de dag in te loggen en soms te reageren. Voor mij is dat bijna als

een verslaving via minderen, tot een einde te laten komen.

De tijd zal leren of ik dat voor elkaar krijg ;)

 

Ik vind het wel jammer als ik lees hoe jij Erik, nu schrijft.

Je weet dat ik je ook graag mag. En ik denk nog steeds dat jij in dit forum veel te halen hebt.

Dus als je besluit je hier niet meer thuis te voelen (want ja, ook dat zie ik als een besluit uiteindelijk)

dan is dat jouw keuze. En je kunt kiezen om dat als volwassene te doen of als verongelijkt kind.

(sorry, maar zo ervaar ik je nu wel een beetje).

En dit is nu jij als voorbeeld, maar eigenlijk is dat wat ik hier heel vaak zie; verongelijkt, emotioneel,

aanvallen als verdediging en puberale reacties op soms volwassen medeleven. Meestal van mensen

die nog drinken is mijn invulling, maar zeker weten doe ik dat niet altijd.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

... kunnen we niet gewoon helpend en ondersteunend naar elkaar zijn zonder de oordelen

 

Nee, dat lukt niet.

 

... Mogen mensen zichzelf zijn, mag ik mezelf zijn zonder oordeel?

 

 

Ja, dat mag. Niet verplicht, wel aanbevelenswaardig.

 

Moet je hier eerst dreigen met weggaan voor je wat support krijgt?

 

Gaat het om de support of om wat je wilt mededelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...