Gast Lars Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Een mooie maandagmorgen en week gewenst allen! In het kader van een nieuwe lente, staat voor deze week hier een ambitieus fietsprogramma in de planning. Hebben jullie op vrijdag nog niks gehoord, dan is die 300 km niet gelukt en ga ik vrolijk over iets anders praten :-) houd het droog allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemorgen frummers. Het wordt vast weer een mooie dag als ik zo naar buiten kijk. Nog wel koud, krabben als je er nu met de auto op uit moet, maar de zon is al voorzichtig aanwezig. Binnen al lekker warm, en koffie thee en cola staan klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Jij ook een goedemorgen Lars. Zat nog even de draad van gisteren te lezen en zag dat Jet een eigen kamer heeft gekregen én dus haar laptop heeft kunnen ophalen. Das mooi, fijn Jet, welkom terug hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Rosa jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goede morgen Dagpact: Rosa jowan Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goede morgen Dagpact: Rosa jowan Albert Rapilos fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Heel snel goedemorgen wensen. Moet vroeg gaan werken. Vandaag proberen dokter te bellen. Was niks vannacht Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Gewoon tijd nemen om te bellen Rapi,niet alleen goed voor anderen zorgen,maar ook voor jezelf! AlbertRemmo en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Pffff Rapi, bellen zodra de praktijk open is. Dan maar wat later bij je klantjes komen hoor. Dit is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Misschien moet je van de dokter verplicht een week rust houden Rap. Zou niet verkeerd zijn, misschien heb je wel een trombosbeen. Dus ga maar gauw naar de h.arts. 14 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemorgen! En Rapi, gebeld al?? Twee zieke dochters thuis vandaag, ik weer fit geloof ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 goeiemorgen frummers. Raps, geen verkeerde zuinigheid he je bent nog zo gewend zuinig te zijn maar zelfs als de dokter je rust voorschrijft dan is dat investeren moet je maar denken♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemorgen allen. Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Wijfie, Als je pas 54 bent, kun je heus nog wel aan het werk komen Want per slot van rekening moet men tegenwoordig toch tot zijn of haar zevenenzestigste levensjaar. Dus dat is voor jouw nog maar 13 jaar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Wijfie, ik vind dat je wel wat makkelijk oordeelt over je 'recht' op gratis geld. Waar is het oordelen over iemand (die je niet echt kent) helpend voor? Ik vind dat JIJ wat makkelijk oordeelt nu A3. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Recht op bijstand is al een heel ander woord als gratis geld. Je drukt je vooral nogal trendy en populistisch uit. Natuurlijk gaat wijfje voldoen aan haar inspanningsveplichtingen ze heeft haar uitkering nodig. Maar dat je er moedeloos van wordt als je realistisch kijkt naar de situatie....is dat heel vreemd? Dat oordelen over recht op uitkeringen is mij teveel wat de simpele buren over mijn moeder doen. Totaal niks weten maar wel het wijzende vingertje woorden als gratis geld en eten uit de staatsruif. Hun waarheid klopt en is onfeilbaar. Het staat immers in de Telegraaf. Zo zijn we hier toch niet op Adb?! We ondersteunen elkaar toch in Adb en een leven naast drank opbouwen? Daar heeft het oordelen over iemand zijn uitkering geen plek in vind ik. AlbertRemmo, klontje, JaNina en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemorgen, hier weer langzame start. Wel zon gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Pom pom, goeiemorgens, Weer een volle dag tegemoet. Straks de bloeddrukmeter halen - hoop ik. En een fikse wandeling. Later AA. fijne dag en Rapi: zorg goed voor jezelf! Geldt ook voor wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Dagpact: Rosa jowan Albert Rapilos Wijfie Agnieta Klontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goeiemorgen allen.....zonnetje☺☺☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 En wijfie laat me raden.....accordeon? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemorge kan nog net, weer ff bijgelezen, verder alles prima hier! Leuke gezellige dag allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Goedemiddag allen, Dank voor jullie medeleven allemaal Heb vanochtend tussen 2 clienten door, even op straat gebeld. Kan vanmiddag bij de dokter terecht om 15.20 Urine meenemen Ze denken zeker, misschien blaasontsteking. En idioot, overdag, als ik aan het werk ben, lijkt er weinig aan de hand, bijna geen last. Maar gisterenavond voordat ik naar bed ging, kreeg ik weer pijn. Toch maar 2 paracetamol genomen om 10.30 In slaap gevallen 1.30 weer wakker, kreunend van de pijn. weer 2 paracetamol, duurde even voor ik weer kon slapen. 4.30 weer wakker, snerpende pijn, leken wel weeén. Weer 2 paracetamol, begon na een tijdje te werken, weer in slaap gevallen, en om 6 uur opgestaan. Sindsdien niets meer ingenomen, en is nu ook niet nodig, want nauwelijks ergens last van. Echt heel raar, alleen, huid van mijn bovenbeen blijft gevoelig Enfin, maar zien of de dokter hier iets van kan breien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden